Ulf(en) Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg trenger litt hjelp med å legge inn mp3 sanger på min Sony ERicsson V800/Z800. Grunnen til at jeg skriver det slik er at det var en V800 men jeg har oppgradert den til Z800. Problemet er at jeg nå ikke er i stand til å legge in mp3 sanger. Jeg kobler til telefonen, men når jeg ser etter om den er koblet til står det at telefonen ikker koblet til. Hva er grunnen til dette. Er det fordi jeg har oppgradert den? Trenger hjelp, sitter her med 512 mb minne og veldig lite å fylle det ut med... på forhånd takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Du trenger nye drivere til Z800. Endret 12. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei ! jeg har nettopp fått min v800 unbranded til z800 også ! Jeg hadde det samme problem at pc ikke fant tlf. Brukte den cdèn som fulgte med tlf med Vodafone oppsett! Pcèn henter driverene der ifra, det spiller ingen rolle om det er fra vodafone oppsett ! Det funket hos meg i alle fall ! Testet med et par Mp3 filer (Van Halen-jump ...) og et par med Ugress ! Må si at lyden var overraskende god ! håper du får det til ! Sack Lenke til kommentar
Ulf(en) Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Har gjort det å, men det virker fortsatt ikke, er det instilinger på telefonen jeg må endre? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Dersom du har flashet med Z800-firmware uten å endre navnet i firmwaren, vil telefonen i teorien være Z800, og trenger da drivere til Z800. Du kan laste ned z800-drivere nederst på denne siden: http://www.unlockshop.no/Z800.php Endret 12. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Husk at du må installere Sync-station først, deretter koble til usb. da vil pc instalere/søke etter driverne for usb tilkobling. dette må du selvsagt legge inn på forhånd og husk hvor driverne er installert i tilfelle pc ikke finner det. ( det skjedde med meg ) da kan du i så fall hjelpe innstallerings prorammet å velge hvor driverne skal hentes fra ! håper du forstår hva jeg mener . Sack Lenke til kommentar
Ulf(en) Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg gir opp jeg nå, nå har jeg lasta ned ny driver, det fungerte ikke, har starta sync station, gikk ikke noe bedre det gitt. Hva er det som jeg gjør galt, skjønner ikke det her, er vel usb kabelen som er buttfucked tenker jeg. Neei denne telefonen ser ut til å bli en enorm skuffelse... Lenke til kommentar
Ulf(en) Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg gir opp jeg nå, nå har jeg lasta ned ny driver, det fungerte ikke, har starta sync station, gikk ikke noe bedre det gitt. Hva er det som jeg gjør galt, skjønner ikke det her, er vel usb kabelen som er buttfucked tenker jeg. Neei denne telefonen ser ut til å bli en enorm skuffelse... If Heaven Is A Place On Earth, What's The Point In An Afterlife, You Don't Get To Go Anywere Fancy. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Dette er et problem som Vodafone laget da de solgte V800. Skriv V800+mp3 på google. Endret 15. juni 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Ulf(en) Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Oki, da dropper vi usb-kobling, vurderer å kjøpe meg en usb adapter, fungerer det bedre enn usb-tilkoblingen, og hvordan går jeg fram for å overføre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå