Aleks_r Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Syns den ligner på en Aero Vochody L-39 Albatros Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Tja. Nært nok. Det er en L159, som er en videreutvikling av L39 og L59. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ahhh... L-159 Alca ja.. Syns det var noe med det, hadde tenkt å foreslå den men jeg slo det faktisk fra meg i siste liten, hahaa.. Så dum er man altså :-p Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 sant nok. var mest ment som en spøk, da Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prøver et nytt, helikopter sådan: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det er en Lockheed AH-56 Cheyenne, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Stemmer det. Morsom liten sak. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 synes at denne tråden fortjener en Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbump_______bumpbump_________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump_______bumpbump_________________ ________bumpbump_bumpbumpbump__________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbump______bumpbump__________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump_______bumpbump_________________ ________bumpbump_bumpbumpbump__________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ __________________________________________________ __________________________________________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump_______________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ _________bumpbump______bumpbump_________________ __________bumpbump____bumpbump__________________ ____________bumpbumpbumpbump____________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________bump_____________bump__________________ ________bumpbumpbumpbumpbumpbump_______________ ________bumpbumpbumpbumpbumpbump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ________bump____bumpbump_____bump_______________ ______bumpbump_____________bumpbump_____________ __________________________________________________ __________________________________________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbump_______bumpbump_________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump________bumpbump________________ ________bumpbump_______bumpbump_________________ ________bumpbump_bumpbumpbump__________________ ________bumpbumpbumpbumpbump___________________ ________bumpbump_________________________________ ________bumpbump_________________________________ ________bumpbump_________________________________ ________bumpbump_________________________________ ________bumpbump_________________________________ ________bumpbump________________________________ gjett flyet da Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er en RQ-1 Predator du har der Wilhelm Nytt fly: Endret 10. mai 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ser ut som en C-97 Stratofreighter. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) uten at jeg vet noe velger jeg å gå videre fra det flyet over noen som liker: ......................FALCON............................. .........................4.0............................. ..............ALLIED............................. ...............FORCE............................. ---- øhmm, ja, jeg kjeder meg Endret 10. mai 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Har orginalen, Falcon 4.0 og Allied Force, og selv om det sikkert er en glimrende simulator føler jeg spillet ikke har den "flysjelen" mange andre flyspill har. Er ikke det at den er for avansert, for det kan jeg sette meg inn i bare jeg har lyst til det, men når spillet generellt er litt kjedelig blir det liggende og støve på hyllen... alskfjas: Riktig Endret 10. mai 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 synes at denne tråden fortjener en gjett flyet da 6075589[/snapback] Det er jo radarflyet i battelfield 2 spillet :!: Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 synes at denne tråden fortjener en gjett flyet da 6075589[/snapback] Det er jo radarflyet i battelfield 2 spillet :!: 6078817[/snapback] det også Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Flykrasj og sånt The oops list Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Noen som har en side med flotte fly filmer (tenker på sånne korte) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva tenker dere fly "eksperter" når dere hører om at norge kanskje skal kjøpe jagerfly fra Amerika? Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tenker det at gjenkjøpsavtalen er sikkret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå