Aleks_r Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kjehaako; flyet du snakker om er Dornier Do335. Kakk; når du sier det, så vet jeg hat jeg har sett den før. Bare hukommelsen som svikter meg Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 det var vel også flyet han andre spurte etter da er det vel ingen fly å gjette på da da må vel jeg legge ut nye ' uber vanskelig litt lettere lettere lettest kos dere Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Den uber vanskelige er en Messerscmitt ME323, opprinnelig en glider (ME321), men utstyrt med motorer siden den var komplisert å taue. Den "litt lettere" er en Arado av et slag, husker den vagt fra Forgotten Hope (BF1942-mod) Skal fikse et par å gjette på nå. Lett: Vanskelig(ere): Endret 5. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 ner ikke på "lett" men jeg tror at den vanskelige er en DouglasSBD-3 Dauntless Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er riktig. Den lette er en SU-25 Frogfoot, vinkelen gjør det litt vanskeligere, noe som også var litt av poenget. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) på en annen side så bygget jeg modell fly fra WWII i 2 år (sluttet med det nå, alle er kastet) trorjeg hadde rundt 45 stykker eller no' men du klarer vel "lettest"? Endret 5. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) F-4, er det vel, eller? Litt lettere er en Arado AR-234, den første jetbomberen. Endret 5. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 jepp, kansje den stygge skulle vært på uber vanskelig istedet... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Den andre der er en XP-55 "Black Bullet". Lite tips til deg, Bruker_Wilhelm; last opp bildene på en egen server, slik det er nå kan man bare høyreklikke og velge "egenskaper" på bildet, så ser man hva slags fly det er! Jeg ønsker også at du kun poster ett bilde av gangen. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 du juksa! ok, skal ta ett bilde av gangen men da blir de mye styggere Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Forumet har en egen upload-funksjon, så jeg anbefaler å bruke den. Ved hjelp av funksjonen "Legg til dette vedlegget", og deretter "Add into post", vil du kunne sette bildene der hvor du vil, akkurat som det siste innlegget mitt med bilder. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Jeg jukset ikke, men jeg sjekket ved en tilfeldighet hvor du hosta bildene. Dessuten blir det mye rot i tråden hvis man skal svare på tre-fire fly samtidig, føler jeg. Endret 6. april 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ok, da men bare tenkte for de mindre erfarene (meg, jeg setter pris på fly jeg klarer å kjenne igjen ) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ok, da men bare tenkte for de mindre erfarene (meg, jeg setter pris på fly jeg klarer å kjenne igjen ) 5877302[/snapback] Second that. I det siste har det jo bare vært helt syke gamle krigsfly ingen har hørt om. However, that's just me Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Da prøver jeg meg på denne jeg da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Jeg har null peiling på flyet selv, så vet ikke hvor rett du har. I henhold til min kilde (http://www.aerospace-technology.com/projects/#Business_Jets) er det en Cessna Citation Bravo, ikke en Cessna Citation 550. Fullt mulig at alle disse modellene er prikk like for alt jeg vet. Kan jo pælme opp et nytt bilde med det samme: Endret 6. april 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står to MD-11 bak i bildet der hvertfall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg får høre fra aleks_r at bildet over, Cessna 404 Titan II, har blitt postet før. Siden jeg føler for å poste bilder kan jeg jo slenge opp ett til. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Cessna Citation X.. står jo på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå