Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nice Wilhelm, legg ut nytt fly Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) lykke til bildet jeg fant var "litt" stort, tenkte det var beste med å "gjemme" det Endret 1. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Omg Wilhelm... det der ser jo ut som Skodaen min Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) trenger dere hint? jeg lette etter det mest ugjenkkenelige/stygge/ukjente flyet jeg kunne finne i en fly bok jeg har edit: nei det er ikke en skoda Endret 1. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ved nærmere ettertanke.. er det et sånt japansk kamikazefly fra andre verdenskrig? Mitsubishi ett-eller-annet...tenker ikke på Zero, men på den modellen som virkelig ble laget for å styrte og kræsje? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) får godta det svaret da, det er egentlig et Yokosuka MXY7 aka cherry blossom men så var det vel ikke så mange som husket det heller da... Endret 1. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe.. det er et meget spesielt fly får en si. Jeg ville ikke vært pilot der. Hva er nå denne flytypen? Litt enklere tror jeg. Når det er sagt så må jeg legge meg nå. Er skikkelig trøtt... natti natt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Concorden. Ah, sykkestyreyoke og det minste trimhjulet evvah Edit: ah, vi var kommet litt lengre, ja. Endret 1. april 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Havana Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe.. det er et meget spesielt fly får en si. Jeg ville ikke vært pilot der. Hva er nå denne flytypen? Litt enklere tror jeg. Når det er sagt så må jeg legge meg nå. Er skikkelig trøtt... natti natt 5852253[/snapback] det er et polsk MiG-21 som pryder flight dekket til museum hangarskipet USS Interprid..... Lenke til kommentar
Havana Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) opplasting funket ikke, gir opp noen andre får poste denne gangen Endret 2. april 2006 av Havana Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hva er nå denne flytypen? Litt enklere tror jeg. Når det er sagt så må jeg legge meg nå. Er skikkelig trøtt... natti natt 5852253[/snapback] det er et polsk MiG-21 som pryder flight dekket til museum hangarskipet USS Interprid..... 5852570[/snapback] arghh, det viste jeg (jeg har til og med vært der mange ganger, bodd i USA i 5 år ) men du kom først fordi jeg hadde lagt meg opplasting funket ikke, gir opp noen andre får poste denne gangen takk for den du tok med to bilder jeg, bare så det skulle bli enklere å se Endret 2. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe.. det er et meget spesielt fly får en si. Jeg ville ikke vært pilot der. Hva er nå denne flytypen? Litt enklere tror jeg. Når det er sagt så må jeg legge meg nå. Er skikkelig trøtt... natti natt 5852253[/snapback] det er et polsk MiG-21 som pryder flight dekket til museum hangarskipet USS Interprid..... 5852570[/snapback] Det stemmer! Artig museum det der. Hmm.. det neste flyet var verre... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det siste flyet her er et Arado Ar. 232 iallefall. Vakkert gitt Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 SkyMarshall svarte riktig *venter på nytt fly* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja greit ... en hard en da: Lenke til kommentar
Havana Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva er nå denne flytypen? Litt enklere tror jeg. Når det er sagt så må jeg legge meg nå. Er skikkelig trøtt... natti natt 5852253[/snapback] det er et polsk MiG-21 som pryder flight dekket til museum hangarskipet USS Interprid..... 5852570[/snapback] arghh, det viste jeg (jeg har til og med vært der mange ganger, bodd i USA i 5 år ) men du kom først fordi jeg hadde lagt meg opplasting funket ikke, gir opp noen andre får poste denne gangen takk for den du tok med to bilder jeg, bare så det skulle bli enklere å se 5852944[/snapback] vært der jeg og, prøvde du den flightsimen, hvor du blir snudd opp ned hvis du da velger å kjøre Horneten din opp ned..... Siste flyet der gir jeg opp på. For vanskelig... Det er tyske ligner på en Me-363 men med bare 3 store motorer... Understellet er nesten likt, samme med skroget Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Havana, seff prøvde jeg flight simulatoren, men husker det som F-16 og ikke hornet, tok den mange ganger var en av gangene jeg tok den som jeg var 95% av tiden opp ned , var også den med å lande på carriern den var vanskeligre.... var masse fett der! ------------------------- noen hint/tips til det flyet? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 jeg presterte å trykke pauseknappet mens jeg var opp ned:P etter 40 sekunde ble det ganske ubehagellig.... det var Hornet når jeg var der for et år tilbake... Kan hende de har forandre det, er ikke sikker.... Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 det var jo to av dem, kan hende at den ene var Hornet og den andre F-16... men det var drit fett uansett, lol med pauseknappen. fett å se tomahawk missiler i taket og lingende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå