Aleks_r Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Var litt for vanskelig den Aleks_r. Kommer du opp med en ny en? Det er en Percival Provost. BAe laga den mer kjente JetProvost basert på den kjerra der:-) Hva med denne karen her da? http://img.photobucket.com/albums/v55/Aleks_r/wtfisthis.jpg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Mitt moete med Concorden. Ganske lite fly naar man er inni, vil jeg si. Jeg har uhorvelige mengder av bilder med fly ved the Smithsonian Institution of Air and Space, hvis det er oenskelig. Endret 14. juni 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Elsker det bilde et til: Jeg hadde for noen år siden en ekstrem interesse av fly, bygde masse modeller. Hele taket er fyllt opp med tomme kroker nå, tok de ned da jeg nesten ikke kunne bevege meg mer. Edit: jeg er vel på litt tynn is med å poste bilder av et helikopter Endret 14. juni 2005 av ersa Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Apache Longbow Og HeavenHell, er bildene flyrelatert er du PlIKTET til å poste de her edit: Etter min mening er helikoptre mye mer fasinerende enn fly. Kan ha noe med at eg har hatt litt nærkontakt med de, jobbet som "mekaniker" i arbeidsuken, og har alltid likt de. Har også ett modellhelikoptre Endret 14. juni 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vel, siden de er paa hjemmesida mi er det enklest aa linke dit. (De lar meg ikke poste direkte hit pga dynamisk link..) Linken er http://www.team-olderdalen.com/users/magnu...shington&page=2 Side 2 og oppover. Alle andre bilder er ikke fly relaterte bilder, saa de kan dere se bort i fra. Jeg vet har noen bilder fra USS Intrepid i NYC liggende en steds ogsaa, men finner de ikke. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var litt for vanskelig den Aleks_r. Kommer du opp med en ny en? Det er en Percival Provost. BAe laga den mer kjente JetProvost basert på den kjerra der:-) Hva med denne karen her da? http://img.photobucket.com/albums/v55/Aleks_r/wtfisthis.jpg Jaja, det ser ut til at få/ingen har kunnskap om gamle franske fly, i allefall ikke så gamle Da får jeg komme med svaret, da; Nord 1011 Nordalpha Så Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, hvilket fly er dette da? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hahahaaa, det er jo en Boeing B29 Superfortress!!! ... Vil du nok at jeg skal si. Men det sier jeg ikke, for det er nemlig ikke det. Det er en Tupolev. Jeg husker desverre ikke den riktige benevnelsen, men jeg husker hvorfor det flyet er som det er: noen amerikanske fly nødlandet i russland etter ett oppdrag i Japan, og der ble crewet forhørt og sendt tilbake til USA, mens flyene ble beslaglagt. Ingeniørene plukket flyet fra hverandre, og laget tegninger på det. Det er HELT likt som B29, bare litt mindre! Selv noen små hull i den ene vingen, som antageligvis var en feilborring fra en mann hos Boeing, har de fått med seg! De ante ikke hva hullet var der for, men det var nå der, og da skulle det med. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ettersom du ikke husket navnet kan jeg informere om at bombeversjonen het Tupolev Tu-4 og fraktversjonen het Tupolev Tu-70. Googla det opp akkurat nå. Jeg visste ikke om dette flyet, og hadde nok kommet til å si B-29. Man lærer heldigvis noe nytt hele tida. Venter på bekreftelse fra Psykopatisk Kaffelefse og nytt fly fra Aleks_r. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Verdens tøffeste fly Endret 15. juni 2005 av Peri Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvilken modell er det der? G-serien? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Messerschmidt 109? Spitfire er tøffere. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Er helt riktig, er en Tupolev Tu-4, den største ripoff'en noensinne. Men vakkert fly selvom, akkurat som orginalen... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var nok det jeg visste, ja:) Denne skuta her, hva er det for ei snodig sak: (sikkert litt for lett) http://img.photobucket.com/albums/v55/Aleks_r/fly.jpg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Caudron Cyclone. Hva er dette for et fly? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Bereiv Be something. Det er i allefall en Bereiv Muligens en Bereiv A40? (Jeg sa jo at Caudron Cyclone var for lett:-) ) Endret 15. juni 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er helt korrekt. Beriev A-40 Albatros "Mermaid". Ser litt sykt ut når den er på vannet. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Da er vel du klar for en flyvemaskin? Hva for ett aeroplan er denne konstruksjonen? http://img.photobucket.com/albums/v55/Alek...hataircraft.jpg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ingen som prøver den engang? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg er ingen flyekspert, så jeg klarer da ikke se hva det der er for noe. Den forrige klarte jeg på grunn av copyrightnotisen nede i hjørnet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå