Aleks_r Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er vel en Douglas A-3 Skywarrior, tenker jeg. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Rikitig det ja, noen andre som føler for og legge opp ett bilde? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Var vanskelig den der Zlatzman. Minner meg om en prototype basert på p-51 mustang, men kommer ikke på hva den heter... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er en Fisher P-75, sier Zlatzman. Nytt bilde, anyone? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 P-75A faktisk. Det ble bygget 6 stykker av de 2500 som var bestilt, i tillegg ble det bygget 8 XP-75 prototyper. Flyet viste seg å være alt for dårlig. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 jeg kan lite om flyet over, men det minnes meg at det var et forsøk på å presse ut det en kunne av fart på et propell fly, designet trakk ned på flyets andre egenskaper så det var ikke en god ide likevel. correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Og da slenger jeg opp denne: 5706402[/snapback] Orao flyet dette har markeringene til luftvåpenet til det tidligere[føderative sosialistiske republiken] jugoslavia... som en ser er det rød stjerne på det, veldig forskjellig fra de flyene som etter 92 er i det serbiske flyvåpenet, der det er et svart kors istedenfor... Et ganske genialt nærstøtte fly, det greide seg ganske bra i luftkrigen i 99' det manøvrert seg usett, og kunne gjøre operasjoner i lav høyde, hadde nato fly kommet ned, i lav høyde for å oppdage det, hadde det greid seg bra, siden overlegenheten natos flyvåpen hadde i denne konflikten hadde forsvunet i "dogfights" som er i lav høyde..... jeg tror motorne til flyet ble produsert i sarajevo bosnia og jeg er ikke sikker men er muglig at deler også ble laget i mostar, hvis det er noen som vet dette bedre så correct me, jeg er litt i tvil hvor hviken del ble laget...... beklager at jeg avbrøt leken, med gjett flyet, måtte bare få opp litt facts håper det er i orden at jeg slenger meg på gjett flyet, jeg kan finne noen bilder etterhvert.. Endret 6. mars 2006 av Havana Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Legg merke til motorene på denne saken her, med propfan, skal visstnok være 30% mer effektivt enn turbofans, og samtidig gi høyere topphastighet enn turboprop. Ulempen med denne løsningen er at den bråker noe jævlig, det er nok en av grunnene til at den ikke er mer utbredt. Og ja, hvilket fly er det? Endret 6. mars 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 eller en utgave av AN-70 i allefall, flyet ser litt skvist ut så jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Er en An-70 Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 :):) jeg skal finne noen fly snart, er back om 1 time eller nå, men nå er det desverre lekser:( Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Legger ut ett nytt bilde imens Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Northrop Tacit Blue, er det ikke det den heter? Endret 6. mars 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Stemmer det ja Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg benytter anledningen til å legge inn et litt mer kjent fly Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 p-38ligtning hvis jeg ikke tar feil,mendet høres for enkelt ut, jeg tror nesten det er et annet flysom ligner på p-38 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe, ville ta en enkel en, du har helt rett Fortsett du, var vel egentlig din tur i sted også, men. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe, ville ta en enkel en, du har helt rett Fortsett du, var vel egentlig din tur i sted også, men. 5710122[/snapback] jeg sliter litt med å få opp bilder, jeg er litt dårlig ny på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå