Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Riktig det, en T-33 ihvertfall. Nytt fly: Endret 27. februar 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 T-50 Golden Eagle, tenker jeg? Det er bygga som en advanced supersonic jet trainer, for å gjøre overgangen til F-16 lettere så er cockpiten ganske lik: http://www.codeonemagazine.com/archives/20...021024_0187.jpg Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Riktig det ja, første produksjonsmodell på det bildet der. Nytt fly: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Nååååh, så søtt! Dassault Mirage F.1 jo Vel, Psykolefsa sier han ikke gidder å finne flere fly akkurat nå, så da tar jeg en lett en: Endret 27. februar 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Er en PT-19 Cornell du har der Nytt fly: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Douglas A-26 Invader Da måker jeg inn en jeg, gitt. Detta for ei kjerre; ? Endret 27. februar 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ser ikke helt hvordan crab skal få en motor til å gå i bakken... Det er ikke det jeg skriver heller. På grunn av mindre bakkeklaring enn de fleste andre fly må man lande 747 med wings level, derfor er hjulboggiene konstruerte for å tåle landinger med inntil 30 grader crab for å kompansere for sidevind. På f.ex. 737 kan man lande med en kombinasjon av lav vinge og crab, noe som 737 gjør ved autoland. 5673633[/snapback] Ah, sånn ja. Det forklarer alt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Det der er en B-26 Marauder, men hvilken modell kan jeg ikke si deg. Dette for noe da? (bytta bilde, da jeg ble svært usikker selv) Endret 28. februar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det der er en B-26 Marauder, men hvilken modell kan jeg ikke si deg. Dette for noe da? (bytta bilde, da jeg ble svært usikker selv) 5676866[/snapback] IL-2? Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 IL2 er vel mye "skarpere" i nesen en den saken der. Ser ut som et britisk WWI fly synes jeg, men må ærlig si at jeg aldri har sett det før. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ganske så lik Bolton Paul Defiant, men den er annerledes i snuten denne her. Den er nok fra årene før WW2, tror jeg ihvertfall, siden mange RAF-fly var utstyrt med kanontårn på ryggen. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er nok en Blackburn Roc, dere. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det stemmer Aleks_r. kjelhaako: Boulton Paul produserte dette flyet for Blackburn. Ny sak: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Avro Anson, det der. Edit: legger ut 2 fly i slengen jeg Hvilke fly er det? Endret 28. februar 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jagerflyet er ihvertfall en Mitsubishi f-1, men den andre vet jeg ikke hva er... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Rektig, rektig! Den stygge jævelen over Mitsubishien er en Blackburn Beverly. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Slenger opp ett nytt bilde jeg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Grumman HU-16 Albatross. Fetter du opp nytt? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Riktig det ja! Nytt fly: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Handley Page Herald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå