bfisk Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 @Bfisk:Ikke link rett til siden som det står på, la merke til det nå Huh? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Når du bruker IMG-funksjonen til å linke til et bilde som finnes på en side, er det ikke så vanskelig å finne den siden, og se hva navnet er. Gi det nytt navn er bedre Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vet ikke om dere har sett denne flyplassen/innflygningen før. Ganske spes. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hehe, ja sett det der før ja. Må være det ultimate feriested Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vet ikke om dere har sett denne flyplassen/innflygningen før. Ganske spes. Princess Juliana International Airport, på St.Maarten. ICAO-kode: TNCM (sånn at dere som speller FS kan ta dere en tur derfra ) Leste nettopp om C-5 Galaxy: under utviklingen av flyet hadde de også en navnekonkurranse, og ett av de første forslagene som kom inn var dette: C5 Jesus Christ. Grunnen til det navnet, var at det var det alle sa når de fikk se den for første gang :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Lite aktivitet i denne tråden i det siste da.. Poster det jeg synes var en vakkert bilde av et pent fly: Man ser den enorme varmeutviklingen bare på "crookednessen" av bildet.. fett Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Dette bildet setter det liksom i perspektiv. Endret 4. desember 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Men gud, så heslig den er! Noen som kunne tenke seg å fortelle meg hva slags maskin dette er, da: Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er det en MiG eller Sukhoi maskin? Eller er det noe kødd som kina eller noe slikt bruker? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som vet hva det koster for et lite Cessna? Jeg tror ca 400 000, mens kompisen min tror det er minst 1 mill. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ebay har søren meg mye rart http://motors.search.ebay.com/cessna_Aircr...Z63676QQsamcmZ0 Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Er det en MiG eller Sukhoi maskin? Eller er det noe kødd som kina eller noe slikt bruker? 5255558[/snapback] Det er en AIDC Ching-Kuo IDF Den er fra Taiwan, de har kjøpt hjelp fra blandt annet Lockheed Martin for å få bygget den. Det var egentlig meninga at de skulle kjøpe F-20 Tigershark, men så ble det aldri noe av det, så da fikk de bygget den der. Men kun rundt 130 stk ble bygget, fordi de fikk kjøpt F-16. Endret 6. desember 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det så ut som en blanding av F-18 og F-16. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Ja, Spitfire det der. Next: Endret 12. desember 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 F-14 Tomcat. Er såpass sikker på det (sjekket Desert Combat), så jeg poster et nytt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Helt korrekt. Kan kanskje informere om at det er ett modellfly, og da den sykeste modellen jeg har sett Film: http://www.uflyhobbies.com/videos/f-14/F14big.wmv Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kjerra til Kjehaako er en østtysk Mikoyan Gurevich MiG-21 "Mongol". Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Beklager at bryter inn her, men er det noen som har en link eller to til det/de russiske transportflyene som gikk bare 10meter over vann. Husker ikke navnet på disse flyene men fy f... for noen doninger det er/var. Helst den maskinen med 8? jetmotorer har vært artig å se igjen. 4 for løft og 4 for drift, drakk mye fuel disse he he. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Beklager at bryter inn her, men er det noen som har en link eller to til det/de russiske transportflyene som gikk bare 10meter over vann.Husker ikke navnet på disse flyene men fy f... for noen doninger det er/var. Helst den maskinen med 8? jetmotorer har vært artig å se igjen. 4 for løft og 4 for drift, drakk mye fuel disse he he. 5287631[/snapback] Det lurer jeg også på. Imens kan vi kose oss med "The Spruce Goose" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå