Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Spitfire @Marc91: Hvilken modell er det der? Tre-bladspropellen tyder på en tidlig utgave vel, men mkV hadde bare tre eksosrør på hver side av motoren. Ble bare litt nysgjerrig. Edit: så på bildenavnet at det er en Vc, men det får jeg ikke helt til å stemme med motoren. Mer edit: Det ser ut til at L.F. versjonen av Vc stemmer med bildet. Jeg la ikke merke til det med en gang. Supermarine har jo så mange versjoner av flyene at jeg blir helt tullete. Endret 4. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mens temaet er inne på Spitfire... Jeg begynne å nærme meg slutten på en Spitfire modell, vistnok kalt "Seafire" som ble brukt på hangarskip. Det gjenstår litt detaljmaling og dekaler... Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mens temaet er inne på Spitfire...Jeg begynne å nærme meg slutten på en Spitfire modell, vistnok kalt "Seafire" som ble brukt på hangarskip. Det gjenstår litt detaljmaling og dekaler... Spitfire er etter min mening verdens vakreste fly.. Men på temaet moderne jetfly må jeg nesten si F14.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Siden vi er inne på F-14 fin tegning.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hvilket fly er dette? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 ZLatzman for teh win! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Westland Lysander, såklart. Ta noe vanskligere, da? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Falcon et eller annet, eller Gulfstream et eller annet? Edit: Falcon 2000? Forsetter med samme type fly: Og det er en Lockheed Jetstar. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) *slettet* Endret 6. juli 2005 av Explorer Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Falcon et eller annet, eller Gulfstream et eller annet? Edit: Falcon 2000? Forsetter med samme type fly: Og det er en Lockheed Jetstar. Rett Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Nytt fly anyone? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Dassult Falcon 50? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Blackbird B2 Stealth Bomber Har sittet i cockpiten på en blackbird jeg. Dog der var veldig lite innhold der, siden mesteparten av teknologien er hemmelig. Fattern er flykaptein og veldig flygal, så jeg har vært på en del flymuseer. Har blant annet vært å sett på et fly som var laget i tre. Mener det heter Spruce goose. Verdens største fly laget i tre mener jeg det var. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dassult Falcon 50? Dassault Falcon - ja. Men ikke den modellen. (50 er mye mindre.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå