Gå til innhold

Forumets fly- og bildetråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode forsøk fra dere begge, men det stemmer på sett og vis ikke.

Det er en Mitsubishi F-2, som er bygget på ett konsept som kalles "Agile Falcon", som innebærer at F-2 har større vinger, blandt annet. Prosjektet ble skrinlagt av General Dynamics, da det viste seg at det ikke hadde noe for seg. I Ettertid har det vist seg at Japanerene har hatt mye strukturelle problemer med F-2'ene sine. Agile Falcon skulle bli en mer manøvreringsdyktig F-16.

Lenke til kommentar
Gode forsøk fra dere begge, men det stemmer på sett og vis ikke.

Det er en Mitsubishi F-2, som er bygget på ett konsept som kalles "Agile Falcon", som innebærer at F-2 har større vinger, blandt annet. Prosjektet ble skrinlagt av General Dynamics, da det viste seg at det ikke hadde noe for seg. I Ettertid har det vist seg at Japanerene har hatt mye strukturelle problemer med F-2'ene sine. Agile Falcon skulle bli en mer manøvreringsdyktig F-16.

Ikke glem at Lockheed Martin kjøpte opp F-16 fra General dynamics i 1993. Det vil isåfall være de som skrinla F-2.

Uansett, nytt bilde:

post-63-1119524142_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Korrekt, jeg var ute etter F4U Corsair. Etter min mening det kuleste flyet fra 2. verdenskrig.

Men akkurat det bildet du viser der, viser jo en liten nedskalert tass. Den ekte F4U-en er jo dobbelt så stor. Det er nok noe hjemmebygde saker.

Endret av Aleks_r
Lenke til kommentar
Korrekt, jeg var ute etter F4U Corsair. Etter min mening det kuleste flyet fra 2. verdenskrig.

Men akkurat det bildet du viser der, viser jo en liten nedskalert tass. Den ekte F4U-en er jo dobbelt så stor. Det er nok noe hjemmebygde saker.

Det er også riktig, men det var forferdelig mange dårlige bilder av Corsair, så jeg tok en som var litt nedskalert for å få med hele flyet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...