audhage Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Men jeg synes det ser ut som om den har litt for mange duppeditter på (litt småflaps og finner osv.) hmm Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Flyet som Aleks postet er en Mitsubishi F-2, ett jagerfly basert på F-16. Forskjellen ligger mest i størrelsen (større haleparti og vingeflate) og avionikk. I tillegg er flyets vingeforkant dekket av ett radarabsorberende materiale. Nok en gang en takk til Wikipedia Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Gode forsøk fra dere begge, men det stemmer på sett og vis ikke. Det er en Mitsubishi F-2, som er bygget på ett konsept som kalles "Agile Falcon", som innebærer at F-2 har større vinger, blandt annet. Prosjektet ble skrinlagt av General Dynamics, da det viste seg at det ikke hadde noe for seg. I Ettertid har det vist seg at Japanerene har hatt mye strukturelle problemer med F-2'ene sine. Agile Falcon skulle bli en mer manøvreringsdyktig F-16. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Gode forsøk fra dere begge, men det stemmer på sett og vis ikke. Det er en Mitsubishi F-2, som er bygget på ett konsept som kalles "Agile Falcon", som innebærer at F-2 har større vinger, blandt annet. Prosjektet ble skrinlagt av General Dynamics, da det viste seg at det ikke hadde noe for seg. I Ettertid har det vist seg at Japanerene har hatt mye strukturelle problemer med F-2'ene sine. Agile Falcon skulle bli en mer manøvreringsdyktig F-16. Ikke glem at Lockheed Martin kjøpte opp F-16 fra General dynamics i 1993. Det vil isåfall være de som skrinla F-2. Uansett, nytt bilde: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, det gjorde de, hehe.. Cessna Titan, tenker jeg det er du har der:-) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Når dere vet slikt bør dere komme dere ut mer Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Når du er useriøs og sier sånt, så er det et tegn på at du burde komme deg ut mer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Når du er useriøs og sier sånt, så er det et tegn på at du burde komme deg ut mer. Oh den såret! Neste: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) FMA IA 63 Pampa Endret 23. juni 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) http://www.defenselink.mil/news/Oct2001/200110266c.jpgder er et JSF For oss som spiller Battlefield 2, så er det et velkjent fly. EDIT: Hvilket fly er dette? Endret 23. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) *slettet* Endret 23. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 F4U Corsair. Jeg klarer ikke se akkurat hvilken modell det er. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Korrekt, jeg var ute etter F4U Corsair. Etter min mening det kuleste flyet fra 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Mitt bidrag: Har tatt bildet selv, er vel ca 1år siden, da det landet på Svalbard Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Korrekt, jeg var ute etter F4U Corsair. Etter min mening det kuleste flyet fra 2. verdenskrig. Men akkurat det bildet du viser der, viser jo en liten nedskalert tass. Den ekte F4U-en er jo dobbelt så stor. Det er nok noe hjemmebygde saker. Endret 23. juni 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Korrekt, jeg var ute etter F4U Corsair. Etter min mening det kuleste flyet fra 2. verdenskrig. Men akkurat det bildet du viser der, viser jo en liten nedskalert tass. Den ekte F4U-en er jo dobbelt så stor. Det er nok noe hjemmebygde saker. Det er også riktig, men det var forferdelig mange dårlige bilder av Corsair, så jeg tok en som var litt nedskalert for å få med hele flyet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette eller [urlhttp://www.bluejacket.com/usmc/images/f4u-4b_vmf214_oct51_tsgt-shaner_usmc_korea.jpg]dette[/url]. Eller kanskje dette?. Men likevel synes jeg du valgte et bilde som viser Corsairen fint. Jeg lurer på hvilken dødelig flyvemaskin dette er: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er en skikkelig god gammal Spitfire av beste årgang Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Har tatt bildet selv, er vel ca 1år siden, da det landet på Svalbard Sinnsykt fett helikopter det der. Er masse bilder av det litt lengre bak i tråden også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå