lceman™ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Stod i eviglang simulatorkø og så på at et lass med drittunger vraka F-16 for flere milliarder mens Eurofighteren suste rundt, men jeg følte den veldig godt... Begynte å gå rimelig lei alt det fordømte maset om vinking etter sånn omtrentlig 20 minutter, snakk om unødvendig. Skal se om jeg ikk får skaffet til veie filmen som ble limt sammen etter lørdagen etterhvert, ble da en ti minutter med brukbart materiale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vinkingen og ikke minst klappingen ble jeg lei av. "Sånn høres det norske publikumet ut:" *Forvente seg at over 30 000 mennesker klapper* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det verste er jo at en av pilotene som var oppe i tårnet sa til Steine at de ikke så en dritt til noe av vinkingen når de fløy, men allikevel fortsatte han å mase om vinkingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Men når alt kommer til alt var det et forrykende show som overgår mye av det jeg har sett. Eneste jeg ble skuffet av var "Catwalk". Man kunne jo ikke se disse folkene som skulle "spasere på vingene". Dessuten følte jeg det var litt juks å ha en slags stol på toppen som den ene satt i. I virkelig gamle dager var det nok litt mer risikofyllt (noe som ikke nødvendigvis er negativt). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva ville dere klassifisert et L-29 som? Lokalavisa her kaller det nemlig for et "jagerfly", men jeg synes det blir feil siden det mest har blitt brukt som treningsfly. Men på den andre siden så har en del folk en tendens til å kalle alle jetfly for "jagerfly". http://www.ta.no/nyheter/article2952700.ece Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg syns Rygge Air Show '07 var et knallbra show, og britiske Aerostars imponerte meg stort. Det var også fett å se NH90 og Eurofighter fly display! L4r5: jeg vil klassifisere L-29 som en Jet-trainer. Det er vel egentlig også det den i utgangspunktet er bygget som. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat Catwalk synes jeg er et gørr kjedelig opplegg i utgangspunktet, så det gjorde ikke meg noe at de kun var synlige når jeg zoomet helt inn med kameraet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Men røyken fra flyet var jo artig da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg var i USA i fjor, og da var det et båtrace(seafair) i seatle(der jeg var). Der fløy "blue Angels" det er seks F/A 18 hornes og de er helt råe... http://www.blueangels.com/ det var her jeg var: http://youtube.com/watch?v=jeg-ySNBbYfo&mode=related&search= http://youtube.com/watch?v=cYqWp6QBzZE&mode=related&search= Jeg fant ut for noen dager siden at jeg hadde flydd en Hercules: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://youtube.com/watch?v=juXX2vo0m7E&mode=related&search= har noen andre i vært på seafair i seatle noen gang? Endret 9. september 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva har vi her? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8965858[/snapback] F-15, muligens en F-15E Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Den som klarer å gjette type og nasjonalitet på flyet i forgrunnen skal få en kake. Flyet i bakgrunnen burde ikke være så vanskelig. Endret 9. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg vil tro at det er en amerikansk P3 Orion. Crusader'n kan være enten fransk eller amerikansk, men jeg velger å tro amerikansk her også. Forsåvidt kan det være en nederlandsk orion og en fransk crusader, eller en norsk orion og en amerikansk crusader, eller det kan være en kanadisk CP-140 Aurora. Hmm. Denne var vrien Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg vil tro at det er en amerikansk P3 Orion. Crusader'n kan være enten fransk eller amerikansk, men jeg velger å tro amerikansk her også. Forsåvidt kan det være en nederlandsk orion og en fransk crusader, eller en norsk orion og en amerikansk crusader, eller det kan være en kanadisk CP-140 Aurora. Hmm. Denne var vrien 9457004[/snapback] Åh, nesten Iransk Orion. Så du får en halv kake. Lenke til kommentar
different Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bilder fra Rygge. PS! Ikke mine bilder. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det som gjorde det ekstra vansklig for meg, var at skjermen min var stillt inn alt for mørkt, slik at jeg bare så silhuetten av flyene :!: Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det som gjorde det ekstra vansklig for meg, var at skjermen min var stillt inn alt for mørkt, slik at jeg bare så silhuetten av flyene :!: 9460245[/snapback] Da var det godt gjort å svare såpass bra. :!: Alright, ny "quiz". Noen som klarer å gjette hvilket fly denne karen sitter i? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ^ F-14? 9464344[/snapback] 10 points! Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det blir satt opp ny tv-mast heromkring. Stakk opp på fjellet og knipsa litt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 13. september 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvorfor flyr Blue Angels med langing gear ute? Skjønner jeg ikke, gir jo ekstra luftmotstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå