Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Etter litt diskusjon fram og tilbake her oppretter jeg den store flybilde-tråden! Her poster dere de peneste, råeste, raskeste, kuleste flyene/helikoptrene dere finner La oss prøve å holde bildestørrelsen lav, og heller legge linker ved hvis bildet er for stort. edit: I tillegg foregår det en gjettelek her. Noen poster ett bilde av ett fly, vi gjetter, og den som får riktig poster neste bildet. Jeg begynner jeg: A-10 Thunderbolt II Antonov 225, verdens største fly Verdens største helikopter. Under henger en to-rotors ch-47 chinook. edit: tragisk tittel, endret den Endret 29. april 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Vi kunne jo lagd denne til "gjett flyet tråden". En poster en bildet av et fly og så skal de andre gjette det, den som svarer rett poster ny. Bare et forslag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Psykopatisk Kaffelefse: Fy satan så stort det helikopteret så ut. hva heter det? der er et JSF Endret 12. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Når en moderator endrer tittelen på threaden din så foreslår jeg at du på det sterkeste tar det litt til deg og endrer threaden til noe annet en "den store XXX-threaden". B|Real ¤ Moderator ¤ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Blackbird B2 Stealth Bomber Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Når en moderator endrer tittelen på threaden din så foreslår jeg at du på det sterkeste tar det litt til deg og endrer threaden til noe annet en "den store XXX-threaden". B|Real ¤ Moderator ¤ Beklager, var ikke klar over at du hadde endret den, trodde jeg bare hadde blingset under postingen eg Fy satan så stort det helikopteret så ut. hva heter det? Mi-26 Er ett helt sykt stort helikopter! 32m i diameter på hovedrotoren, 7.3 på halerotoren. Det er sykt det Endret 12. juni 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Enda ett av Mi-26. Kan ikke annet enn å bli fasinert av at noe så stort flyr Enda ett Su-35 under cobra-manøvren Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Su-27, Su-35 og Su-37 er råe fly Legger ut et "nøtt" så får de som vil gjette. hvilket fly er dette? Endret 12. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 grunnen til at det er værden's beste fly i min mening: Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Globemaster. ^^ Jepp. Hadde bare russerene vært litt bedre med farger. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Skal vi si det sånn at den som svarer riktig må poste ett nytt gjettebilde? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Globemaster. ^^ Jepp. Hadde bare russerene vært litt bedre med farger. Syns egentlig dette er et greiere konsept for å få tråden til å vare litt lengre, å legge opp bilde av et fly (eller del av et fly) å se om noen kan gjette hvilket fly det er. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Skal vi si det sånn at den som svarer riktig må poste ett nytt gjettebilde? Jeg stemmer for. Som Gjennkjenner du bilen? tråden. Endret 12. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg tar og forsetter for fredrik jeg Hvilket fly er dette? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Marius_EV var nok litt raskere der ja Endret 12. juni 2005 av Explorer Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 F-16 XL elns? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå