zaasa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hei jeg har moddet xbox og har nå lyst på live. men jeg hörer at man blir bannet med en gang viss man ikke skrur av chipen, så jeg lurer på hvordan man skrur av chipen for og gå live, og kan jeg spille fra de spillen jeg har tatt backup på ? håper noen kan hjelpe.... Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 jeg har en xecuter 2 chip... kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 var det du som moddet den eller??? heter chippen bare Xecuter 2?? fins flere Xecuter 2 chipper vettu... Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 det var ikke jeg som moddet den.. er helt neewb, hvordan finner jeg ut hvordan chip det er? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 det var ikke jeg som moddet den.. er helt neewb, hvordan finner jeg ut hvordan chip det er? Åpne konsollen og se hva som står på chipen, mest sannsynlig er det en "bryter der også hvis du ikke har en montert utenpå et sted, eller så har du en softswitch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå