lavoll Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Skjekk ut!! http://ia.lavoll.no/kabinettet/gallery/ Endeleg begynner kabinettet mitt å bli ferdig. Desse (dårlege) bilda viser korleis det er blitt etter ca. ei veke. Eg har brukt lexan, likna på acryl og plexi, rundt mitt gamle atx kabinett. Tok ramma og lakka ho blå med vanleg spraylakk. Masse arbeid med å kutte ut lexan (smelta når me skulle bore, boret brakk, skruer blei sittande fast, osv...), masse arbeid med pussing av lexan. Men eg er fornøgd med resultatet. Desiget er rent ... less is more! Manglar blå katode (ferie hos nettbutikkar er skit), GeForce4200 og vifte i front og ny på prosessor. Temp i casen er 37C (900mhz@1010) med 1 coolermaster vifte. Steig med 3 grader sidan før mod´en. hwspecs:: abitKT7 amdDuron 900@1010 512mb pc133 gainward gf2mx200 seagate 30gb 12x8x40x LG 52x cdrom 250w standard psu [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-07-21 20:16 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 den var SWEEET .. men HW specs..?? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hadde et slik in-win tower, men det ligger nå på tynga. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Så da ganske fint ut det :smile: Om jeg vil påpeke noe er det at du burde fikse litt på ledningene fra PSU + IDE ledningene. Så litt rotete ut. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-21 20:26 ] Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Så bra ut, men hvordan funker det med demontering, og jobbing inne i pc'en ? Det ser temmelig "skrudd fast" ut.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Godt jobba! Men det mangler vannkjøling ser jeg! :razz: Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 ja.. demontering. Har vel 6 skruer i kvar plate. Har nettopp montert av og på knapp ( på bilde 8 eller noko ligg det eit bryterpanel i botnen av kabinettet) , så eg er ganske sliten =) Har også rydda ide og psu kablar. Ser bra ut. Skal poste fler blider, etter at eg har fått lys fra microplex. Ellers var det ein billig mod, ca 200 kr.. . (fekk lexan gratis ) +lyset og viftene da, så totalt kommer det på ca 600-700,-. Alternativet var å kjøpe et annet kabinett, men det hadde eg sikkert modda før eller seinere det også. Med tanke på å jobbe med / inni kassen er det 2 steg tilbake, siden det ikkje er plater på skinner lengre, men sidan eg kun er inne i maskina kvar gong eg kjøper meg ny hardware (tja.. 2 ganger i året) så er ikkje det så farleg. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 ps.. legg merke til hulla på bilde 5 [ http://ia.lavoll.no/kabinettet/gallery/ima...ages/image5.htm ] .. laga med hullsag, 100% perfekte. Dessuten går det ann å få hullsager med 76mm diameter, 88mm med meir perfekt for vifter! mine er berre for å få ned vekta og for å få lys ut på den sida. _________________ --ki- ll---- yo---u r- - - da-+´´-r --l-in-gs - - - [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-07-21 23:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå