-Teddy- Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Spilte av noen mp3'r i Winamp og var på ei nettside med java. PLustelig stopper pc'en å svare i 5 sek, deretter kontroll i 5 sek igjen før pc'en rebooter. Hva skjer? Sjekket temp, og den er helt fin på alt. 43 på CPU, 58 på GPU, 28 på Hk og 28/32 på HD'ene. Noen som skjønner noe? Aldri skjedd før. Har hendt at det har hakket akkurat når jeg har spilt winamp og vært på den nettsiden før (www.cs-manager.com), men ikke noen reboot... Hva skjer? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) hei. jeg har hatt sånn problem på pc`en siden jeg fikk min pc for snart 2 år siden. jeg har prøvd mye rart, men ingenting har funka. inntil nå tror jeg. nå har jeg slått av alle unødvendige prosesser og slått av alt av unødvendige programmer under oppstart. jeg mener det var noe mer jeg gjorde også, men det husker jeg ikke hva var. selv kjører jeg dualboot Win2k/WinXP, begge disse fungerer glimrende på den aktuelle datamaskina nå. problemet hos meg eksisterte bare i Windows baserte OS, ikke i NIX systemer. hva var det siste store endringen du gjorde på pc`en din? har du installert noen drivere i det siste? se hva som ligger under msconfig->oppstart. søk igjennom maskina for virus og spyware. prøv å bytte Mp3 spiller til f. eks Foobar 2000, og se om det hakker like mye der. lykke til. vennelig hilsen Lioall. Endret 12. juni 2005 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå