Switters Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noen her som kan hjelpe meg med dette? Jeg har en Pentium 3, 500mhz, 512kB, 100mhz på et Intel SE440BX-2 hovedkort. Problemet er at jeg ikke finner akkurat min CPU på Intel sine sider, og jeg kunne tenkt meg å finne en brukt CPU som passer så jeg kan få en billig liten oppgradering. CD'en til hovedkortet sier det bare støtter P2 og celeron i en 242 pins slot. Men jeg har altså likevel en P3 på dette kortet. Hvilken socket/slot er det jeg har? Hvor høyt går disse? (Og har du en liggende jeg kan kjøpe?) Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Last ned CPU-Z så finner du ut hvilken socket du har o.l. Så legger du ut en ønskes kjøpt på bruktmarkedet.. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Fant ut av det. Var feil i manualen til HK. Det en slot 1 og nummerserien på mitt kort har ikke støtte for høyere enn 600mhz, så er det noen der ute med en P3 600mhz slot 1 med 512kB L2, så kontakt meg..... Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En oppgradering fra 500 til 600 vil ikke utgjøre så stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå