reeeeg Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Heihei Jeg driver og skal investere i ny bærbar, men har egentlig ikke peiling på hva som er bra og dårlig, hva jeg bør ha o.l., og det er jo en jungel av bærbare der ute. Kravene jeg stiller er: Skal kunne kjøre spill, som battlefield-serien Lett fraktbar, ergo ikke være så alt for stor og klumpete, da det skal være en student-pc Fin til å se filmer og lignende på Ha brukbar lagringskapasitet Jeg har lurt på et custom-oppsett fra psdata, som er basert på Tundra 1559 (se vedlegg). Hadde vært flott med feedback og anbefalinger av andre maskiner også. Endret 12. juni 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hmmm... Ingen? Trenger råd! Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er det ikke bare og kjøpe denne http://psdata.no/ps.asp?it=112321&mlevel=090400 og legge til en veske? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hehe, du sier noe der. Men er det en bra maskin, med tanke på de forutsetningene jeg hadde satt? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hehe, du sier noe der. Men er det en bra maskin, med tanke på de forutsetningene jeg hadde satt? Burde funke fint til litt spill og sånt den der. Men hvis du skal bære den fram og tilbake fra skole hver dag ville jeg kanskje vurdert en lettere en med 12.1" eller 14.1". Og til film er det vel ideelt med widescreen. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Om du vil ha en bærbar som takler f.eks Battlefield 2, så er 1559 et godt valg, minus er at den ikke er ultraportabel, og støyer.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg tror ikke investering i noen PC vannligvis er noe god investering, en pleier ikke å få så mye avkastning av en slik investering, spesielt hvis den skal beukes til spill. Den maskinen det er linket til ser bra ut den, men det avhenger av hvor mye du skal bære på den. Kan bli slitsomt med å bære mye på en PC på nesten 3 kg, med en veske blir det sikkert 3kg. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Er vel ikke helt ideelt det med støyen. Vil det plage meg når jeg sitter og jobber/spiller? Ingen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Den vil garanter forstyrre deg. Jeg satt ved siden av en som hadde en slik. Etter en halvtime var det like før jeg fikk hodepine. Det var helt forjæ***g... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Trodde litt av poenget med Pentium M var at de ikke trengte så mye vifter og sånt? Og grafikkortet er jo ikke SÅ ekstremt at det skulle trenge en flypropell for avkjøling... Men mener dere å si at 1559 er spesielt bråkete sammenliknet med andre PCer? Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er en utrolig gjennomtrengende og irriterende støy. Kanskje ikke så høyt, men det er en slik lyd som man bare hører, uansett!!! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm.. Gi maskinen et kraftig kakk, så skal du se det ordner seg Forresten -- jeg var innom SHGs sider tidligere i dag (de er nede for øyeblikket), og der så det ut som om de hadde mange veldig gode tilbud til under 12.000 kroner. Kan være verdt å sjekke ut for flere av oss. Er det noen som har noen erfaringer å dele angående disse maskinene / levering etc? Har ikke hørt så mye om dem før... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm.. Gi maskinen et kraftig kakk, så skal du se det ordner seg Forresten -- jeg var innom SHGs sider tidligere i dag (de er nede for øyeblikket), og der så det ut som om de hadde mange veldig gode tilbud til under 12.000 kroner. Kan være verdt å sjekke ut for flere av oss. Er det noen som har noen erfaringer å dele angående disse maskinene / levering etc? Har ikke hørt så mye om dem før... Det er en forholdsvis ukjent butikk, men jeg kjenner noen som har handla en del der og dem er veldig fornøyd. Komplett og Netshop har gjort div. ting som noen ikke liker, og derfor SHG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå