Cranie Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Jeg skal kopiere endel filer inn på en ny partisjon, problemet er at det var ikke nok ledig plass til å lage den nye partisjonen stor nok i utgangspunktet, jeg har derfor flyttet over filer til den nye var full og skulle da resize en av de andre ettersom det var leldig plass da jeg har flyttet over en 20 gb til den nye. Da jeg skulle gjøre denne operasjonen fikk jeg følgende error: "Error 1607 - File record marked free, file 29449" Etter dette "forsvant" den partiosjonen med error fra my computer oversikten. Jeg finner den fortsatt på partition magic, men uten noe navn o.l. Noen råd? Endret 12. juni 2005 av Cranie Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Tja, har du hat systemovervåking på den gjeldene partisjonen? Hvis ikke har hat det så er det pent lite å gjøre annet enn å formatere med mindre du finner et eller annet program som gjenoppretter tapt data. GetBackData ryktes å fungere for slikt. Endret 12. juni 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå