Frugy Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hei Har nettopp rensket maskinen min for støv, og da jeg skulle starte opp maskinen igjen kom jeg ikke lenger enn "Verifying DMI Pool Data". Jeg er rimelig sikker på at maskinen er oppkoblet riktig. Aner ikke hva som kan være feil. Noen som har en anelse om som skal til for å utbedre feilen? Edit: Fant ut at S-ATA kabelen tiil systemdisken måtte kobles til S-ATA port 1 på hovedkortet. Etter dette ble problemet løst Endret 12. juni 2005 av Frugy Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg prøvde å bytte plass på RAM-brikkene og da fikk jeg opp "Verifying DMI Pool Data... Update sucsess!". Kan RAM-brikkene mine være defekte? Eller er det bare en oppdatering som skjer når jeg bytter om? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 første treff på google: Issue: Computer stops at verifying dmi pool data... Cause: This issue can be caused by any of the following: 1. Corrupt boot files on the computer. 2. Settings for hard disk drive are not correct. 3. Floppy diskette or CD in computer causing issue. 4. Boot devices not set properly. 5. BIOS corrupt or misc. setting not set properly. 6. Connections loose or disconnected. 7. Bad Hard disk drive or other bad hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå