Atomet Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Finnes det noen plass hvor det er like mye tin som det er copper i Dun Morogh? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 nei, men finnes noe tin i duskwood, loch modan, barrens og wailing caverns. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. Vel, prøv et sted som har huler eller gruver, som feks Redridge, der er det litt tin! Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. Skikkelig seriøst. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. Skikkelig seriøst. har du ikke vært der? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. Skikkelig seriøst. har du ikke vært der? glemte det da. Men pass deg, ikke gå inn i iron vale før du er lvl 30 eller no, er farlig der. Syk armour på folka. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Oh, trodde du bare kødda, sorry! Så det er i en plass som heter Iron Vale? Endret 12. juni 2005 av Atomet Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 k, skal heller hjelpe litt siden ingen andre har hørt om google! Tin : Arathi Highlands, Ashenvale, Badlands, The Barrens, Darkshore, Duskwood, Hillsbrad Foothills, Loch Modan, Redridge Mountains, Silverpine Forest, Stonetalon Mountains, Stranglethorn Vale, Thousand Needles, Westfall, Wetlands Få deg gatherer addonen, så blir du mye mer produktiv og! wow mining guide wow mining guide 2 Gatherer addon Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Oh, trodde du bare kødda, sorry! Så det er i en plass som heter Iron Vale? nei, i iron vale er det jern Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Oh, trodde du bare kødda, sorry! Så det er i en plass som heter Iron Vale? nei, i iron vale er det jern Så hvor er "prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. " da? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Oh, trodde du bare kødda, sorry! Så det er i en plass som heter Iron Vale? nei, i iron vale er det jern Så hvor er "prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. " da? Har du hørt om ordet "sarkasme"? Jeg anbefaler deg å slå det opp i en ordbok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Oh, trodde du bare kødda, sorry! Så det er i en plass som heter Iron Vale? nei, i iron vale er det jern Så hvor er "prøv tin valley eller tin mountains ved siden av tin lake. " da? fælt så lettlurt du var da Men seriøst, finner masse tin i stonetalon/barrens. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) fælt så lettlurt du var da Men seriøst, finner masse tin i stonetalon/barrens. Som du ser tidligere ga jeg uttrykk for at jeg trodde han løy. Men når du bekreftet det han sa, måtte jeg spørre en gang til for å være sikker... EDIT: skrivefeil Endret 13. juni 2005 av Atomet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 fælt så lettlurt du var da Men seriøst, finner masse tin i stonetalon/barrens. Som du ser tidligere ga jeg uttrykk for at jeg trodde han løy. Men når du bekreftet det han sa, måtte jeg spørre en gang til for å være sikker... EDIT: skrivefeil håper ikke du tok deg personlig fornærma Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 fælt så lettlurt du var da Men seriøst, finner masse tin i stonetalon/barrens. Som du ser tidligere ga jeg uttrykk for at jeg trodde han løy. Men når du bekreftet det han sa, måtte jeg spørre en gang til for å være sikker... EDIT: skrivefeil håper ikke du tok deg personlig fornærma Neida, det ble jeg ikke. Eller np som de sier på WOW. Men takk for den hjelpen jeg har fått. Nå drar jeg til Stonetalon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå