maedox Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ser for meg at flere kanskje har hatt dette problemet, så jeg spør her. Orker ikke sitte å dille med det. Får ikke installert Razer DB driveren ordentlig. Funket ok til jeg tok ut og plugget i musa igjen. Nå står det bare HID-compliant mouse uansett hva jeg gjør! Argh! Noen som har løst dette? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hadde det problemet en gang. Viste seg at jeg hadde satt musa i en annen port enn den musa sto i da jeg installerte driverene. Satte musa tilbake i den jeg hadde den i, så fungerte det. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Har prøvd det også gitt, men det ser ut til at alle knappene på musa fungerer uansett, så jeg bare dreit i det. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg hadde problemer med knappejusering å få de til å fungere med driveren som fulgte med så fant den nyeste driveren på Razer's hjemmesider så nå fungerer det fint. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hva het den driveren? jeg har lastet ned den nyeste og knappejustering er uaktuelt... Grr..... XP velger uansett sin driver som også heter HID etellerannet mus..... svært frustrerende... drivern min heter... 5.09 kjører du XP forresten? Endret 11. juli 2005 av THacker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå