FpsStu Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg lurer bare på: Hva er vits med en katode? du sitter ikke akkurat med lyset av i rommet? dessuten er jo datan på gulvet eller et sted som den ikke blir sett så mye av... Er det noen som mener at katode er et MUST for de med vindu? eller motsatt? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jo, lyset er alltid av på rommet! LAN-stemning.. neida Og ja, PC-en min er på gulvet og jeg har (nesten) aldri lyset på hjemme. Men det er litt småkult på LAN og sånt da! Kald katode er ikke et must, men det er jo kjekt med en eller annen form for lys inni der. Ellers er det jo ikke så stor vits med plexi! Eller? Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Du har kanskje ikke vært på et større LAN, men jeg kan fortelle deg at på disse er det nesten et "must" å ha katoder, da lyset ofte blir skrudd av og toweret står på bordet. Men til hjemmebruk tar jeg poenget ditt. Personlig synes jeg bruk av katoder er helt genialt -Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå