Gå til innhold

KVISER!: klemme eller ikke


hainz

Anbefalte innlegg

Faen som er jeg er lei dem. Har gått på Rocutankur (?) for 2-3 år siden. Fjernet alle i trynet og halsen. Nå har jeg bare noe greier på ryggen igjen. Akner tror jeg. Noen tips? Kremer osv.

Rocutan? Åssen behandlinger det?

 

Tror det er det jeg skal inn å sjekkes for om jeg skal bruke, faen ta

Gikk på piller i 5-6 måneder om jeg ikke husker feil. 90% sjanse for betydelig forbedring. En del bivirkninger. Sleit veldig med tørr hud/tørr leppe. Egenandel på 4000, men er så absolutt verdt det. Veldig fornøyd, om bare de på ryggen hadde sett å fjernt seg.

Var det på eget iniativ du begynte med det? -Altså ikke legens råd eller noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vaert plaget av kviser i lang tid, mange aar. Flestepartem av kvisene gaar ann og ta men en gang i blant kommer det noen som bruker flere uker paa og modne seg. Faar ikke tatt de for de er modne heller. Omraadet rundt nesen er verst. Der faar jeg kviser store som en ufo, ca 4-6 ganger i aaret. De maa jeg ha der i minst 2uker. :thumbdown:

 

Noen tips? Faar ogsaa veldig fort arr, naar det er igjen en liten "skorpe" saa tar jeg vekk denne da den er utrolig stygg. Bedere med en liten rod flekk.

Gått til lege noen gang?

Lenke til kommentar
Jeg har vaert plaget av kviser i lang tid, mange aar. Flestepartem av kvisene gaar ann og ta men en gang i blant kommer det noen som bruker flere uker paa og modne seg. Faar ikke tatt de for de er modne heller. Omraadet rundt nesen er verst. Der faar jeg kviser store som en ufo, ca 4-6 ganger i aaret. De maa jeg ha der i minst 2uker.  :thumbdown:

 

Noen tips? Faar ogsaa veldig fort arr, naar det er igjen en liten "skorpe" saa tar jeg vekk denne da den er utrolig stygg. Bedere med en liten rod flekk.

Gått til lege noen gang?

Niks.

Lenke til kommentar
Jeg har vaert plaget av kviser i lang tid, mange aar. Flestepartem av kvisene gaar ann og ta men en gang i blant kommer det noen som bruker flere uker paa og modne seg. Faar ikke tatt de for de er modne heller. Omraadet rundt nesen er verst. Der faar jeg kviser store som en ufo, ca 4-6 ganger i aaret. De maa jeg ha der i minst 2uker.  :thumbdown:

 

Noen tips? Faar ogsaa veldig fort arr, naar det er igjen en liten "skorpe" saa tar jeg vekk denne da den er utrolig stygg. Bedere med en liten rod flekk.

Gått til lege noen gang?

Niks.

Gjør det

Lenke til kommentar
Faen som er jeg er lei dem. Har gått på Rocutankur (?) for 2-3 år siden. Fjernet alle i trynet og halsen. Nå har jeg bare noe greier på ryggen igjen. Akner tror jeg. Noen tips? Kremer osv.

Rocutan? Åssen behandlinger det?

 

Tror det er det jeg skal inn å sjekkes for om jeg skal bruke, faen ta

Gikk på piller i 5-6 måneder om jeg ikke husker feil. 90% sjanse for betydelig forbedring. En del bivirkninger. Sleit veldig med tørr hud/tørr leppe. Egenandel på 4000, men er så absolutt verdt det. Veldig fornøyd, om bare de på ryggen hadde sett å fjernt seg.

Var det på eget iniativ du begynte med det? -Altså ikke legens råd eller noe

Gikk til en hudlege som etter diverse mislykka kremer, anbefalte Roacutan.

Lenke til kommentar

Merker at dersom jeg stresser eller er urolig for noe. feks smånervøs eller noe jeg gruer meg til, får jeg flere. Burde fått noe mildt beroligende... eller lykkepille så jeg gikk å vandret i en liten lykkerus hele tiden.

 

Andre som har lignende?

 

Spes når jeg drev på høgskolen og stressa med innleveringer og prosjekter hadde jeg mye. Etter at jeg kom i vanlig jobb, har jeg nesten ingen. Bare en og annen nå og da.

 

(Sier kanskje noe om hvor stressende denne jobben er. Digger min rolige og behagelige del av it-verden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...