hainz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 En gang sa en kjent poet: "To klem or not to klem, thats the question" Ønsker å få igang en debatt om kviser skal klemmes og om hudormer går under definisjonen fet hud eller kviser. Jeg mener helt klart at kviser SKAL klemmes, det er jo den eneste moroa med kviser. Hvis man ikke kunne ha klemt kviser hadde det jo vært bare plagsomt. Sitter her og venter på at en kvise skal bli moden right now! hehe, NO MERCY her skal det klemmes til blodet spruter. Hudormer er også ganske kult å se på at de sniker seg ut som marker og krøller seg. post gjerne bilder av innhold eller or, gjerne før og etter bilder Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Haha, bilder ja.............. Jeg syns det er supergøy å klemme kviser. Spesielt hvis det kommer lyd og det popper skikkelig Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er hvertfall bedre å ha et lite rødt merke enn en stor majones-byll Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 tror ikke å klemme de er det lureste man gjør. man får jo stygge arr, pluss at det kommer flere... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Klemme kviser er artig tidsfordriv. Kan ha noe med at jeg bare har hatt ca 10 stykker. Hat meg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 @Cheezcake: smekk på pungen Kviser må klemmes på, vet ikke om det er lurt, men det er en herlig følelse når de sprekker. Særlig sånne store flate, som inneholder massevis av dritt, man kjenner smerten bygger seg opp intill den sprekker. Huden har det bedre igjen, og det er gult gørr på speilet. Mengden klembare kviser har gått ned i det siste for meg, bare sånne små som ikke er morsomme å klemme igjen. Kan egentlig ikke si at jeg savner kvisene. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er digg når de sprekker. Og det er digg når hudormer tyter opp Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg HATER majones-fjell! Det er noen jeg ser som har enorme fjell på kinnet og rundt om i fjeset som aldri klemmer. *kaste opp* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Klemming av kviser er oppskrytt:P Fins andre måter å torturere seg selv på. Bade naken i trønderske fjellvann i januar f.eks. Eller bade naken i sjøen ved grensa til Nord-Trøndelag, type Fosen, 28. februar. Evt. bare gå leke med ild og høytrykkspylere og bensin. <3kos Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Veit ikke om det er sant, men har hørt at de som har kviser har reinere hud! Fordi bakteriene samler seg på et sted (kvise)! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du skal ikke gjøre det, ettersom det kan gi arr. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Klemmer forsiktig de gangene jeg har kviser, Har mengder med hudormer doh. Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 å klemme kviser kan føre til bakterie infeksjon, du bør absolutt ikke klemme kviser Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 nå ble jeg litt kvalm her... kviser burde vel egentlig ikke klemmes,men før nå jeg var plaget med sånn så klemte jeg alltid de som var "modne." går bra bare man har litt hygiene. noen blir derimot mere plaget med arr en andre.. ikke bruk kvisekremer og slikt, det hjelper der og da, men gjør huden din avhengi slik at du får verre tilbakefall hvis du slutter. ta tida med hjelp, kvisene forsvinner med åra. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Pleier å klemme de som klemmes kan. Har ikke fått noen synlige arr enda. Men hva er egentlig hudormer? (burde kanskje vite dette) Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Pleier å klemme de som klemmes kan. Har ikke fått noen synlige arr enda. Men hva er egentlig hudormer? (burde kanskje vite dette) Jeg har sikkert missforstått, men er ikke det de "svarte kvisene"? Jeg mener det er akne begge deler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Alt jeg vet om de, er at muttern elska å overraske meg om morgenen når jeg sov, ved å komme inn på rommet mitt og klemme de :| Forjævlig måte å våkne på =( Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kan noen forklare hva en hudorm er? Er det bokstavelig talt en makk som kryper rundt inni folk, eller har jeg snubla i komposten nå? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har nok snubla ja. Er så å si kvise(akne) Når du klemmer på dem så er porene så små at det blir seende ut som en lang makk, eller kabel når det kommer ut. Se for deg at du legger majones i en plastikkpose, lager et liite hull og klemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå