Gå til innhold

Spillverket.no: Battlefield 2-server i regi av Gamer.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har nå uoffisielt åpnet den første serveren for alle. Den er foreløpig ikke ranket, men vi gir alle tilgang for å varme den opp litt. Takk til Irving "[Z]Champ" Jenssen som har hjulpet til med gode råd og veiledning, og som herved er den første annonserte serveradministratoren på laget.

Et par flere interessante adminsøkere har fått mail fra meg i kveld, og vi satser på å få opp et fungerende adminmiljø i løpet av noen dager.

Server: 194.24.252.209:16567 (vil få en adresse som er langt lettere å huske etterhvert)

Tilbakemeldinger kan foreløpig rettes i denne tråden, eller på mail til [email protected]. Regelbrudd rapporteres til sistnevnte mail-adresse.

Lenke til kommentar

Ja så må jeg vel takke for tilliten jeg har fått av Tor-Steinar som har gitt meg sjangsen til å være med på å drifte serverne . jeg både håper og tror at dette vil bli meget populære servere , og vi håper at folk vil følge reglene som er satt. den siste uka har vi testa server frem og tilbake med rcon og klient og jeg må si at den virker meget stabil når det gjelder både ping og stabilitet på servermaskinen, så dette blir kjempebra .

Vi møtes på serveren :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...