Mott Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei jeg har begynt på et prosjekt og mine vifter har en type kontakt greie sånn med 3 pinner. og jeg lurer på mitt hovedkort har bare 2 sånne og jeg lurer da på hvordan jeg kan koble flere når jeg ikke har nok sånne takk for alle svar. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Microplex har splitter Vent 2 sekunder så skal jeg skaffe link... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 1-2 3-pins splitt Men hvis du skal ha flere vifter ville jeg nok annbefalt å brukt uttakene fra PSU! Siden de bruker 3-pins kontakt kan du kjøpe et par slike adatere og bare koble til før en HDD eller fra en ledig molex kontakt Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ikke det kabiunettet denne tingen. er denne grei eller??? Den er jo grei siden jeg ikke har viftestyring og kansje har tenkt å kjøpe dette også. er denne grei da?? Takk for svar Edit : feil link Endret 13. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har ikke hørt noe fra eller til om den kassa der, men jeg mener at de leverer gode strømforsyninger i alle fall (bZerk altså)... Lenke til kommentar
JimE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Kassa er grei den, viftestyringa fungerer. Men gå heller for en "vanlig" viftestyring da den i bzerk kassa bare har molex kontakter (ikke 3pins som du skal ha) og bare stiller i et lite området (gjetter på 12v --> 7v). fantaCx Endret 13. juni 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå