FpsStu Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Når jeg starter datan så kommer en svart skjerm med beskjeden: Start in: Windows XP professionel OS for testing new boot screen Så har jeg tretti sekunder på å velge... Dette skjedde etter jeg prøvde å installere en ny boot screen for win xp... Vet noen hvordan jeg får datan til å starte normalt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 skriv c:boot.ini i kjør den filen skal se slik ut: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Det står: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe Skal jeg bare fjerne multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: King_mephisto skrev (2002-07-21 19:08):Skal jeg bare fjernemulti(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe Ja det skal du. Tviler MEGET sterkt på at du trenger den :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 såg mye tull der... du kan jo bare fjerne alt og lime inn min.. så ryddes det opp:-) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvis du høyreklikker på "my computer" og velger properties-advanced og startup and recovery, står det noe som "Vis liste over operativsystemer i 30sec" Den kan du velge vekk! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 ja det er riktig, det er lettere å gjøre som jimmy sier, så er du sikker på at du ikke gjør noe du ikke bør gjøre i boot.ini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå