Gå til innhold

Netcom problemer i dag?

Anbefalte innlegg

altså, du har helt rett i at

"Man skal ikke la seg herse med som kunde, og det er viktig å være kritisk. Jeg krever en pålitelig tilbyder, og netcom har vist seg å være alt annet enn pålitelig."

men det får da være grenser, feil oppstår, og det får man bare regne med, at du enda ikke har forstått at media blåser opp alt, alt for mye, DET er DITT problem.

og, dessuten, så har ikke du fasiten på at det er feil at ca 80% av samtalene har gått igjennom, selv om du og vennekretsen din har hatt problemer, så finnes det vel et par millioner andre med netcom abn, eller abn som bruker netcoms nettverk.

og du maser om å ha fått for lite informasjon, såvidt jeg ser det, så ønsker du å bli ljuget til hvis det ikke er mer å si, bare for at det skal være noe å bli fortalt, og det blir helt feil!

ja, du har rett i at det er svært alvårlig problem som har vært her og at det har vart i 2 dager, men måten de har informert og løst dette på mener jeg er meget godt gjennomført...

selvsagt, så kunne de jo ha brukt tid på å få reparatørene til å skrive rapporter underveis, og så legge det ut på nett, men for det første så vil det bare forsinke reparasjonen, og de aller aller fleste vil ikke forstå et kvidder!

ang. min side, så virker det nå som om det er et lokalt problem hos deg, da kan det være lurt å sjekke brannmuren\nettleseren, evt ringe kundeservice hos nettlevrandøren din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er den eneste som er kritisk til netcom her inne. Jeg synes det er uakseptabelt med to dager med tull og rot.

Ja, da bytter du til Telenor.

Men som du nå MÅ skjønne så er det veldig få som har vært uten nett. De er selvfølgelig langt fra like kritiske som deg. Dessuten er sjansene for at dette skjer igjen ørsmå. Hva er da vitsen med å bytte nett? For å betale mer?

Lenke til kommentar
Ja, jeg er den eneste som er kritisk til netcom her inne.

Nei, jeg også er kritisk til denne nedetiden til Netcom, men synes du overdriver ganske kraftig. Synes på ingen måte at det er akseptabelt med så mye nedetid som rammer så mange, men noen nasjonal krise er det heller ikke at nettet til den minste operatøren i landet er delvis (kun delvis!) nede en søndag og en halv mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...