Gå til innhold

Netcom problemer i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor står det ingen lett tilgjengelig info om dette på www.netcom.no?? Man må jo lete etter info om dette skandaløse problemet, og da er det bare beskrevet i noen korte setninger? Ikke noe informasjon om hva som har skjedd, og når de estimerer å få det fikset.

 

Hva gjør aftenposten nå?? De har jo basert all kommunikasjon i bedriften på mobiler med netcomabonnement. Skandale.

Lenke til kommentar
Jeg får fortsatt ikke ringt til mobilen min, dette blir krise hvis de ikke har ordnet det til i morgen tildlig. Jeg har heldigvis ett TeleNor kontantkort liggende, men hjelper jo ikke hvis den jeg skal ringe til har NetCom.

Har fått opprettet samtaler innimellom, så det er nok bare å prøve igjen så går det etterhvert.

Lenke til kommentar

Netcom idag 11:11

 

SMS-tjenesten er tatt ned for å lette taletrafikken.

Samtlige samtaler til Telenors nett og fasttelefon skal gå igjennom, og 80% av Netcom-> Netcom.

 

Feilen ble rettet til morgen idag, men gjenoppstod senere på dagen.

Feilen ligger ikke direkte i Netcoms systemer, men hos én av deres samarbeidspartnere.

Lenke til kommentar

Fortsatt store problemer hos nectom. Dette går på andre dagen. Flere jeg kjenner med netcomabonnement har vært uten mulighet for å ringe, mottat samtaler, samt sende/motta sms i snart to dager nå. Er førstesaken i alle nettavisene også.

 

Nå har endelig netcom kommet med en direktelink på sin forside www.netcom.no, med en mere detaljert beskrivelse av problemet. I går natt ( etter en dag helt uten nett) var man avskrevet med to korte setninger om problemet. Skandaløs kundeservice, når de vet at folk ikke kan ringe til kundeservice, men er avhengig av www.netcom.no for informasjon.

Lenke til kommentar
I går natt ( etter en dag helt uten nett) var man avskrevet med to korte setninger om problemet. Skandaløs kundeservice, når de vet at folk ikke kan ringe til kundeservice, men er avhengig av www.netcom.no for informasjon.

Hva mer skulle de skrevet?

 

De skrev at de ikke visste hva problemet var, men jobbet på spreng for å løse det. Å skrive et 5 siders essay blir vel rimelig unødvendig, syns du ikke?

Lenke til kommentar
Feilen ligger ikke direkte i Netcoms systemer, men hos én av deres samarbeidspartnere.

Hva mener du med det? Selvfølgelig ligger feilen i NetCom sine systemer. De sier jo også selv at de har problemer med nummerdatabase. Selv om de kjøper noder fra Siemens, så er det jo Netcom sitt system, selv om Siemens har levert utstyret.

 

Hvis NetCom hadde hatt redundans så hadde ikke dette problemet oppstått.

Lenke til kommentar

Driftsmelding som ligger inne 15:27

 

Det kan ta dagen i dag før problemene er løst, og våre kunder igjen kan benytte tjenestene som normalt.

SMS-tjenesten er tatt ned for å lette kapasiteten til taletrafikken. Kunder som forsøker å sende SMS, får feilmelding. 80 prosent av samtalene er vellykket. Det er ikke problemer med å ringe kunder med Telenor-abonnement eller fasttelefon. En del av samtalene til NetCom går også igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...