Gå til innhold

Trøbbel i Alterac Valley (kjempelagg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen andre opplever det samme som meg i alterac valley? Når jeg kommer til områder der det er masse spillere, begynner jeg å lagge noe sinnsykt (latencyen henger seg faktisk opp på en 6000-8000ms og vil verken gå opp eller ned, så jeg vet ikke hvor høy den faktisk blir), og alt jeg prøver å gjøre blir forsinket med en 10sec til 1min. Noen som har peiling på hva som kan være galt? :dontgetit: Har laget en tråd her, og jeg lurer bare på om andre opplever det samme problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snodig, på shadowmoon er det helt laggfritt i alterac valley og warsong gulch.

Lagger mer utenfor instancen for å si det slik..

Skrevet

Ja, jeg har mistanke om at laggen skyldes at ett eller annet er defekt på pc'en min. Problemet er at jeg vet ikke hva. Har utelukket nettverkskort, og er rimelig sikker på at skjermkortet ikke er synderen fordi FPS'en min er fin selv om jeg har såpass ekstrem lagg.

Da gjenstår bare RAM, HK eller CPU. Skal teste rammen med memtest86, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg kan få sjekket om det er noe galt med CPU'en min. Er forsåvidt i tvil om slike testprogrammer i det hele tatt klarer å oppdage noen feil, fordi problemet bare oppstår i store områder med masse spillere i WoW. Kan virke som at CPU'en min ikke takler så mange folk på et stort krevende landskap, men vet ikke jeg.

Skrevet

Ja, jeg har mistanke om at laggen skyldes at ett eller annet er defekt på pc'en min. Problemet er at jeg vet ikke hva. Har utelukket nettverkskort, og er rimelig sikker på at skjermkortet ikke er synderen fordi FPS'en min er fin selv om jeg har såpass ekstrem lagg.

Da gjenstår bare RAM, HK eller CPU. Skal teste rammen med memtest86, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg kan få sjekket om det er noe galt med CPU'en min. Er forsåvidt i tvil om slike testprogrammer i det hele tatt klarer å oppdage noen feil, fordi problemet bare oppstår i store områder med masse spillere i WoW. Kan virke som at CPU'en min ikke takler så mange folk på et stort krevende landskap, men vet ikke jeg.

hvis det er bare i ett område det lagger kan du utelukke at det er pc`n din det er noe galt med.

BB er onskapens egen server og kjent for sine problemer verden rundt.

Mitt forslag er det klassiske hestehode i senga trikset til hvem enn som er sjef i blizzard europe. burde funke fett (gjerne brennmerk med "Burning Blade")

Lykke til

:thumbup:

Skrevet
hvis det er bare i ett område det lagger kan du utelukke at det er pc`n din det er noe galt med.

BB er onskapens egen server og kjent for sine problemer verden rundt.

Mitt forslag er det klassiske hestehode i senga trikset til hvem enn som er sjef i blizzard europe. burde funke fett (gjerne brennmerk med "Burning Blade")

Lykke til

:thumbup:

Hehe, funker kanskje det :p

Grunnen til at jeg tror det PC'en det er noe galt med er pga. at det virker som at laggen begynner bare når det er snakk om et stort landskap med mange spillere. Ingen andre enn jeg (så vidt jeg vet) har dette problemet. Derfor tror jeg at det faktisk ikke er BB, men PC'en sin feil. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...