jajajajajajajajajajajaja Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 noen andre enn meg som driver med det her? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg og noen kompiser drev med deg før tida, men da vi gikk over til 22 kaliber ble det for dyrt gitt.. Også ble vi noe useriøse etterhvert og begynte å skyte på hverandres blinker osv osv.. Var jo artig Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noen av mine venner driver med, skal begynne snart jeg også ! Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 noen andre enn meg som driver med det her? Jepp, Skvikke, jeg driver også med skyting. - full satsing =) Det er en digg sport. Fortell litt mer om hva du skyter med osv? Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 epp, Skvikke, jeg driver også med skyting. - full satsing =)Det er en digg sport. Fortell litt mer om hva du skyter med osv? Skyter med Sauer 200str 6,5 kaliber. Skyter i Åsane/hordvik skytterlag. Har skutt i 2 år. Enn du? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Driver ikke med organisert skyting, men jakter småvilt Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg skøyt aktivt i nesten 3 år, men måtte slutte p.g.a. den slemme skolen. Når jeg kom hjem var det slutt. Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skyter når jeg er på skytebanen (pappa er formann i skytterlaget) er med i skytterlaget, men driver ikke noe mer organisert, vert med på konkuranser 2ganger, 1gangen var bare sånn intern kamp der jeg vant med 330 og 2gangen var skikkelig konkuranse, ble sønderknust av en som jeg senere ble i klasse med (litt kult) og en jente samt noen til, var vel 4-5/10-15plass jeg kom på Var gøy en stund, men så ble det kjedeli til slutt og jeg ga meg... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 drev med det før i noen år, men det ble for mye venting.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kjenner ei. Men er det sant at diametern på blinkene er 2/3 cm på 100 meters distanse? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Drev med det for noen år siden, mener å huske at jeg var blant de beste i skytterlaget, men så flyttet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå