SANDANE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Når jeg slår av pc'en så går det 1-5 minutt til den starter opp av seg selv. Wake On Lan er disablet i bios, men kobler jeg fra nettverkskabelen mellom ruteren og pc'en så starter ikke pc'en av seg selv. Regner med at det er et lett problem å fikse, og lurer på om noen har noen tips om hva det er som gjør det... Endret 12. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 http://www.ivygreen.ctc.edu/avery/activiti...s/Caps_Lock.jpg Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 NÅR EG SLER AV PC EN SO GÅR DET FRA 1 MINUTT TIL 5 MINUTT TID TIL DEN STARTER OPP AV SEG SELV.WAKE ON LAN ER DEAKTIVERT I BIOS. KOBLET FRA NETTVERKS KABELEN MELLOM BREDBÅNDSRUTER OG PC DA STARTET DEN IKKJE AV SEG SELV. REKNER MED AT DET ER ET LETT PROBLEM Å LØYSE.OG LURER PÅ OM DET ER NOEN SOM HAR EIT TIPS PÅ KVA DET ER SOM GJER DET... ta det litt med ro? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Morsomt problem.. Kan hende du har en vill PSU? Har aldri vært borti problemer før! Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg har hatt en gammel ibm maskin for mange år tilbake som av og til startet av seg selv om kvelden når den var slått av. :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Greit nok med PCer som slår seg av, men på! Det er en annen ting.. Mistenker PSU da? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) NÅR EG SLER AV PC EN SO GÅR DET FRA 1 MINUTT TIL 5 MINUTT TID TIL DEN STARTER OPP AV SEG SELV.WAKE ON LAN ER DEAKTIVERT I BIOS. KOBLET FRA NETTVERKS KABELEN MELLOM BREDBÅNDSRUTER OG PC DA STARTET DEN IKKJE AV SEG SELV. REKNER MED AT DET ER ET LETT PROBLEM Å LØYSE.OG LURER PÅ OM DET ER NOEN SOM HAR EIT TIPS PÅ KVA DET ER SOM GJER DET... ta det litt med ro? Ja, chill... Har en gammel Dell som driver å skrur seg på hele tia...rart:hmm: Overdreven bruk av store bokstaver Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye. Endret 12. juni 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hepp! Har ingen tro på at det er psu som gjør at den starter av seg selv. Gå inn i bios du og slå av "Wake on LAN" så skal du se at du igjen har kontrollen på når maskina skal være på og av Poenget er at du muligens mottar prober fra adsl modem/ruter av og til og at dette trigger oppstarten. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå