IBalic Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sitter her og har redigert en film. Jeg skal nå brenne den på DVD. I Premiere er det en funksjon som heter Export to DVD. Jeg bruker denne, men det går ikke å tå record pga. en feilmelding nede i venstre hjørne som sier: "Valid media not found" Brennern funker fint med Nero og andre programmer, og cd-ene er det ikke noe gærent med. Noen som aner hva problemet kan være? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Brennern funker fint med Nero og andre programmer, og cd-ene er det ikke noe gærent med. CD?? Grunnen til at du får "Valid media not found"-meldingen er at du ikke har riktig medium i brenneren. Prøv å legge en tom DVD-plate inni, så skal du få deg en a-ha opplevelse. (håper jeg) Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 sorry, skriveleif....mente dvd-er. Jeg er ikke helt noob uansett, så hadde jeg bare prøvd dvd-r plater. Det viste seg at brennern min bare støttet dvd+r plater. Så problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå