cyberwolf Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Er det noen som veit om decoder software til Philips SAA-7134 Chipen? (terratec cinergy 400, lifeview 2000) Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har du problemer med lyden når du bytter kanaler? Lenke til kommentar
cyberwolf Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Nei...jeg har bare lyst på alle betal kanalene også freeTV, MultiDec eller moretv funker ikke :sad: Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har du Cinergy kortet? Jeg kjøpte et slik i helgen, men har store problemer med ekstrem støy som kommer fra lyden når jeg bytter kanaler (ikke hver gang) og når jeg trykker på knapper når jeg bruker det programmet som fulgte med. Med Terratec programmet klarer jeg ikke å lagre filer i høy oppløsning, får bare feilmelding hvis jeg prøver. Hvis jeg velger høyere oppløsning enn 640x480 så fyker CPU bruken opp i 100% WinDVR fungerer i høyoppløsning, men ikke hvis jeg prøver å definere noe selv, kun standard valgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå