buskmann Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 WinRar norsk versjon må vel komme høyt oppe i konkurransen om flest skrivefeil? Jeg syns det er rævva norsk i annenhver meny. Er det noen andre som finner feil der, eller er det bare meg som ikke skriver "evaluerings kopi"? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Orddelingslysten rammer flere og flere. Her om dagen viste NRK fra en "kvart finale". Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jepp, det kryr av skrivefeil der. Dette er de som jeg fant: evaluerings kopi evalueringskopi evaluerings periode evalueringsperiode pris liste prisliste sites liste sitesliste ektrakter til ekstrakter til logg fil logg fil arkiv historie arkivhistorie arkiv kommentarer arkivkommentarer oppstarts mappe oppstartsmappe fil liste filliste enkeltklikk enkelklikk dobbeltklikk dobbelklikk liste type listetype liste stil listestil fil navn filnavn volum innhold voluminnhold liste visning listevisning visningsprogram navn visningsprogramnavn DOS koding DOS-koding skall integrering skallintegrering test operasjonen testoperasjonen Glemt spørsmålstegn på tilbakestille loggen. Glemt punktum her og der. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Huff. Det er grusomt. Men jeg kom på en ting her, det heter egentlig særskrivingsfeil når man deler ordene slik. Orddelingsfeil er ved linjeskift og sånt, når bindestreken kommer på feil plass inne i et ord, f.eks bin-destrek. *ta av pirkehatt* :wink: [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-22 01:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå