radier999 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har kjøpt 512 ram til og lurer på om jeg har satt den i riktig slot? Har 3 sloter og lurer på om jeg har satt dem riktig? Har en i den 1. og en i den 2. er det riktig? (Begge rambrikkene er av akuratt samme type) Lenke til kommentar
hojo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har kjøpt 512 ram til og lurer på om jeg har satt den i riktig slot? Har 3 sloter og lurer på om jeg har satt dem riktig? Har en i den 1. og en i den 2. er det riktig? (Begge rambrikkene er av akuratt samme type) Det kommer jo an på hvilket hovedkort du har da!! Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 har et abit NF7-S V2.0 hk Lenke til kommentar
hojo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har kjøpt 512 ram til og lurer på om jeg har satt den i riktig slot? Har 3 sloter og lurer på om jeg har satt dem riktig? Har en i den 1. og en i den 2. er det riktig? (Begge rambrikkene er av akuratt samme type) Det spiller ikke noe rolle hvilke minne slot du bruker! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du vil benytte deg av Dual DDR så satte jeg den 1 brikken alene og den andre brikken der det er 2 slots ved siden av hverandre. Setter du brikkene i de 2 slotsene ved siden av hverandre blir ikke dual ddr aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå