roarp Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hei alle sammen! Kan noen hjelpe meg med et uforståelig problem?: Jeg kan avspille prikkfri lyd når jeg hører på musikk, videofiler og liknende. MEN; ved avspilling av DVD kommer det knatrelyder konstant i bakgrunnen, de arter seg som grove durelyder som varierer med DVD-lyden og som spesielt kommer hvis noen snakker på feks en film. Alle ledninger skal være intakte, jeg har en PIII med XP Pro. Problemet oppstår ikke bare i Windows Media PLayer, men også andre avspillingsprogrammer. Hjeeeelp... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Mulig du har innstallert noen litt buggete codecs. Har du f.eks Nimo Codepack inne, ville jeg avinstallert det snarest. Det var synderen her når det meste av videofilmene mine fikk skurrete lyd osv. Lenke til kommentar
roarp Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 OK; jeg skal se på codecene. Er det noen måte å avgjøre hvilke som skal fjernes og hvordan fjerner jeg en installert codec i XP? roarp Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har du nimo inne, så kan du gå på kontrollpanel og så legg til /fjern programs (Add/remover programs). Det heter nimo codec ....et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå