thomas82 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heisann, eg brente en dvd med backup av mine dokumenter etc. Men no når eg putter inn dvd'en får eg følgende feilmelding når eg prøver å dobbeltklikke på dvd'en i utforsker: E:\ er ikke tilgjengelig. Feil funksjon. Dvd'en eg har brukt er av fryktelig dårlig kvalitet (Samsung plenomax drit), og ca. 50% av dvd'ene eg har brent (av det merket) fungerer ikke. Er det mulig å redde mine dyrebare dokumenter? Eller skal eg bare kaste dvd'en og skrive CV'en min på nytt? =) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Enda ett eksempel på at å kjøpe billigplater blir dyrt Optodisc er drit ja Du kan prøve å lese platen i litt forskjellige lesere, blant annet Lite-On og BenQ DVD-Brennere og DVD-ROM'er har ganske god feilkorrigering og klarer en del plater som andre ikke klarer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sjekk om DETTE kan være til hjelp. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det kan også være verd å prøve IsoBuster. IsoBuster bruker ikke Windows sin aksess til platen, og kan derfor lese ting på platen som ikke er synlig gjennom Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå