Gå til innhold

Ødelagt skjermkort for andre gang

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvordan en nettsjappe reagerer når et skjermkort ryker 14 dager etter man har fått nytt skjermkort i retur.

Fatter ikkke hva feilen er, har ikke overklokket og nettop fått nytt hovedkort.

Kortet er et Asus x800xt PE agp

virker fint i windows men når jeg starter en liten ting som er 3d så komemr det bare streker og firkanter.

Kan di nekte meg og få nytt skjermkort igjen og prøve og si at det er min feil eller er det andre her som har hatt lignende sak eller kansje verre (3-4 returer)

Venter spent på svar...

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan di nekte meg og få nytt skjermkort igjen og prøve og si at det er min feil eller er det andre her som har hatt lignende sak eller kansje verre (3-4 returer)

Det kommer vel an på hva som er problemet da, jeg har vært borti i min tid i fotobransje esker med defekte kameraer og objektiver, det kan jo tenkes at nettbutikken har vært uheldig å fått en serie med defekte kort.

Lenke til kommentar
Jeg lurte på hvordan en nettsjappe reagerer når et skjermkort ryker 14 dager etter man har fått nytt skjermkort i retur.

Fatter ikkke hva feilen er, har ikke overklokket og nettop fått nytt hovedkort.

Kortet er et Asus x800xt PE agp

virker fint i windows men når jeg starter en liten ting som er 3d så komemr det bare streker og firkanter.

Venter spent på svar...

De kan selvfølgelig ikke nekte deg dette. Det er de selv som må bevise (altså ved hjelp av verkstedrapporter og mye annet tull) at det har vært din feil, ikke du som må bevise at det ikke har vært det.

Så saken burde være grei, og du burde få enda et nytt skjermkort :).

Lenke til kommentar

Han burde sjekke strømforsyningen sin, og måle spenningene på de forskjellige linjene. Jeg ødelag et skjermkort ved at en leder kom borti kabinettet og fucka opp alle spgverdiene. He he det gnistra når jeg fant ut hva som var feilen, og tok i ledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...