Gå til innhold

ny ekstern - valgets kvaler

Anbefalte innlegg

Valget står mellom disse:

LaCie 250 GB usb2 - 1343,- u/frakt amentio

WD 250 GB usb2 - 1518,- u/frakt amentio

LaCie 250GB SATA - 2 033,- u/frakt XD.no

Jeg kommer til å benytte den eksterne aktivt til nedlastingsformål og det ville i tillegg vært kjekt å kunne kjøre tyngre programmer direkte fra den, selv om det sistnevte ikke er nødvendig.

Hadde også vært fint med noen forslag til gode sata-/usbkabinetter kombinert med en tilsvarende god hd.

Hvilken løsning bør jeg gå for? :hmm:

Endret av trasher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt en Lacie 250 USB2, denne disken er jeg mere fornøyd med enn min maxtor på 160 gb, den er jo skit billig.

Har hørt det oppstår problemer så fort man oppdaterer windows når man har denne... stemmer det?

Skulle gjerne hørt flere erfaringer med overnevnte disker.

Lenke til kommentar

Har en Lacie 250 usb2 og denne fungerer utmerket. Har koblet den til Windows XP home og prof uten problemer i snart 5 måneder nå med aktiv bruk. Det har ikke vært noen problemer med oppdatering av Windows . Hvis du tenkte på oppdatering med sp2 og patcher etc ? Kan anbefale deg denne. Ser stilig ut og koster ikke alt for mye. Ikke alle som har en liten porsche på skrivebordet ;)

Lenke til kommentar
Har en Lacie 250 usb2 og denne fungerer utmerket. Har koblet den til Windows XP home og prof uten problemer i snart 5 måneder nå med aktiv bruk. Det har  ikke vært noen problemer med oppdatering av Windows . Hvis du tenkte på oppdatering med sp2 og patcher etc ? Kan anbefale deg denne. Ser stilig ut og koster ikke alt for mye. Ikke alle som har en liten porsche på skrivebordet  ;)

Da ser det ut som jeg går for LaCie disken. Den vil nok stå fint i stil med aluminiumskabinettet mitt fra Lian Li :thumbup:

EDIT:

Hva synes dere om denne kombinasjonen i forhold til LaCie disken...???: :hmm:

Hitachi 250GB

ICYBOX eksternt kabinett

sum: 1 394,- (1343,- for LaCie)

Endret av trasher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...