space-ace Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei. Pc'n fungerte helt fint igår. Da jeg slo den på idag fikk jeg "no signal" etter bootscreen. Den funker i sikkerhetsmodus, har prøvd å med en annen skjerm på pc'n,med akkurat samme resultat. Aner ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har du prøvd og resette cmos ? ( Les i manualen til hovedkortet ditt for å finne ut hvor jumperen for å gjøre det sitter. ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Etter du har resettet CMOS kan du velge "Setup defaults" i BIOSen, og muligens legge inn nyeste BIOS. Lenke til kommentar
space-ace Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Har resetta CMOS men funker fremdeles ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Da har du faktisk akkurat samme feil som jeg sleit med her nå. Gå inn i sikkerhetsmodus og slett driverne til skjermkortet du kjører nå, så kan du restarte. Da skal den gå inn i windows på vanlig måte. Prøv noen andre drivere.. Jeg veit selv ikke hva som er/var feilen hos meg, men antar at enten HK eller GFX har skylda. Jeg regna med at GFXkortet var ødelagt, så jeg bestilte et nytt X700 fra Sapphire.. Og da ble det virkelig morsomt, for da nekta maskina å vise noe som helst på skjermen.. Så nå er HK og det nye skjermkortet sendt inn til komplett, håper virkelig at det ordner seg.. Endret 21. juni 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå