Mobilguiden666 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Endelig har jeg fått kloa i V635. Motorola sin nykommer som vil komme til Norge om 2 - 4 mnd. Denne ligner veldig på V600 / V620 men har fått seg en skikelig oppgradering! - 1.3 MP kamera med video! - 262.000 farger - minnekort - MP3 spiller - EDGE En rimelig heftig oppgardering som følges opp av kjappe menyer og kjapp sms skriving. Med V635 så har Motorola innfridd mange ønsker. Dette er en av de mest komplett fra Motorola. Både tekniske spesifikasjoner og i vanlig bruk. Legger ved noen bilder og kommer med en test etterhvert. Spørsmål? fyr løs.... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Og noen til... Telefonen har vel 11 MB innebygget og 32 MB i esken Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Tør jeg spørre hvorfor du ikke tar alle bildene i den første tråden om du, som du sier før, ikke ønsker å øke postcounten? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ingen begrensinger om hvor stor en post kan være? Hvis du sletter de to siste legger jeg alle i den første. Driter blankt i antall poster Endret 12. juni 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fin telefon. Hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Der findes test af den her hvis det har interesse: http://www.imobile.com.au/PhoneReviews/ Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Gav 2450,- pluss ca. 600 i moms og gebyrer fra NOMATICA.NO Dette var dog med ett 256 mb MINNEKORT obs! obs!! Når man bestiller fra Nomatica følger det IKKE med stereoheadsett til MP3 spilleren, IKKE med datakabel og heller ikke med Software!! Telefonen kommer med engelsk språk i tillegg:-) Bare så dere vet :-) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Telefonen så grei ut jeg la merke til på dete bilde av menyen der, at "exit"knappen var på venstre side, og "select" knappen var på høyre side. Det er vel ikke sånn vi er vandt til. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Vanesak :-) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vanesak :-) jeg vet dette ikke har noe med dette innlegget å gjøre, men ha du fått kloa i Samsung SGH-Z500 enda?? har du prøvd den?+ Du skjønner, jeg kan skaffe den for litt over 2000kr, å jeg er veldig hypp på å kjøpe den Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har ikke testet denne enda nei. Hvis du får dene for 2000 så er det bare en ting å gjøre: KJØPE!! Lenke til kommentar
duda Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Syns denne telefonen så enormt fin ut. Hvorfor er det ingen som selger denne i Norge? Hadde kjøpt den inn med engang. Hvordan er oppløsningen på skjermen? Mp3 spilleren? I den reviewen som var postet litt lengre opp, så fulgte det med en god del i den pakken. Hvorfor gjør det ikke det hos Nomantica? Burde jo strengt tatt fulgt med headsett Endret 13. juni 2005 av duda Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Syns denne telefonen så enormt fin ut. Hvorfor er det ingen som selger denne i Norge? Hadde kjøpt den inn med engang. Hvordan er oppløsningen på skjermen? Mp3 spilleren? I den reviewen som var postet litt lengre opp, så fulgte det med en god del i den pakken. Hvorfor gjør det ikke det hos Nomantica? Burde jo strengt tatt fulgt med headsett Norge er ikke stort nok "satningsområde" for Motorola, derfor leverer de et hvis antall telefoner til Norge Bare Lenke til kommentar
duda Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jupp det vet jeg. Og jeg syns at det er synd. For de har veldig mange gode telefoner. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 I den reviewen som var postet litt lengre opp, så fulgte det med en god del i den pakken. Hvorfor gjør det ikke det hos Nomantica? Burde jo strengt tatt fulgt med headsett Kan tænkes at telefonen leveres med forskelligt tilbehør forskellige steder i verden - testsitet er australsk... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Spesifikasjonsmessig så den meget bra ut, men tror tiden for slike antenner er på vei ut nå. Designet var heller ikke veldig mye å rope hurra for. Grei mobil med bra specs Lenke til kommentar
duda Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 AT telefonen har antenne gjør meg ingenting. Dessuten syns jeg at telefonen så veldig stilfult ut. Ikke noe spesielt, men det er stil over den syns jeg. Elegant. Falt for den. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den så helt grei ut, men jeg likte heller ikke antenna. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nice telefon Begynner å bli lei av min K700i...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå