Erad Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hva skal jeg gjøre når programfila "is not a valid win32 application" i winxp? funker det å bare laste ned den siste updaten? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Har hatt samme problemet selv, og har ikke funnet noen enkel måte å løse det på.. Reinstallerte os, og da funka det igjen. Ikke skjønner jeg hvorfor, men.. :???: _________________ "Come not between the Nazgûl and his prey! Or he will not slay thee in thy turn. He will bear thee away to the houses of lamentation, beyond all darkness, where thy flesh shall be devoured, and thy shriveled mind be left naked to the Lidless Eye!" [ Denne Melding var redigert av: Gorthaur på 2002-07-21 17:43 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Det skjer hos meg også, hvis det ikke blir fikset det i SP1, så blir jeg å sende dem en grufull mail. Er lei av å reinstallere p.g.a slike tullfeil. De feilene er "beskyttelses" feil som blir årsaket av antakelig noen bugs eller annet. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Heh! er kjett detta her ja! Er nolf jeg snakker om her.. lånte det av en kamerat! det funker heller ikke i win98se, der står det bare at den ikke finner d3d drivere uansett hvor mye directx jeg installerer! fikk det faktisk til å funke en gang men da var grafikken helt kake og det klikka akkurat når jeg hadde fullført treninga... hyggelig! funker det ikke me gl da? har installert det og men det kommer bare fram d3d i options! Ikke engang software kommer fram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå