FiSkEN FliPP Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hei =) Jeg er den verste nooben på photoshop, så vet dere kommer til å le når dere ser spørsmålet mitt, men her kommer det! Hvordan legger med inn bilde fra fil til photoshop når du har lagd overskrift og fet bakgrund osv, for når jeg drar over lager den ett nytt ark. Noen som vet det? Endret 12. juni 2005 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bruk "move tool" (trykk V), og dra bildet fra "det nye arket" over til "det gamle arket".. Er det ingen som leser manualer lengre? Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Bruk "move tool" (trykk V), og dra bildet fra "det nye arket" over til "det gamle arket".. HVA??? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Altså.. Hvis jeg forstod deg rett har du laget bakgrunn, overskrift og annet i Photoshop, og du vil putte et bilde, som du har i en fil, inn i det du har laget..? Og problemet er at når du drar bildefilen inn fra utforskeren, så åpnes det som et nytt bilde i Photoshop, og kommer ikke direkte inn i bildet du allerede har oppe? Hvis jeg har forstått deg rett, gjør som jeg sa. Når du har begge bildene ved siden av hverandre i Photoshop, velg "move tool", klikk på bildet som skal over i det andre bildet, og dra det over. Hvis det blir for vanskelig, ha fokus på bildet du skal ha inn, trykk Ctrl-A, Ctrl-C, velg bakgrunnsbildet ditt, og trykk Ctrl-V. Hvis hurtigtaster ikke er noe for deg, marker hele bildet, kopier, velg bakgrunnsbildet ditt, og lim inn... Ja.. Hvis det var det der "gamle ark, nye ark" du ikke skjønte, så var det din beskrivelse. Jeg regnet med at du skjønte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå