YokiShoki Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei, leste for kort siden om flere vifteløse 6600GT kort, men jeg klarer ikke å finne et eneste. Noen som vet om en butikk som selger vifteløse 6600GT kort? Lenke til kommentar
sidem Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 netshop selger gigabyte turboforce 6600gt, men er ikke inne på lager. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvorfor skal du ha vifteløst? Vannavkjøling eller noe sånt da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hvorfor skal du ha vifteløst? Vannavkjøling eller noe sånt da? Skjermkort uten vifter egner seg ikke for vannkjølere (de har ogte store krav til ytelse). Han skal sikkert ha et vifteløst for å få det støyfritt. Men jeg vet ikke om noen 6600GT-kort uten vifte. Da må du nok ned på 6600. Skal du forresten ha AGP eller PCIe? Endret 12. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Det glemte jeg og si ja, jeg skal ha meg et AGP kort. Jeg vil ha et av de nye kortene med stor kjøleribbe som ikke har påmontert vifte. Dermed slipper jeg å bryte garanti for å få ting stille. EDIT: Gigabyte fanless Viftleløst på Computex Ser ut til at Mamoz har det gigabyte kortet, får kjøpe meg det. Endret 12. juni 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
sidem Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Skjermkort uten vifter egner seg ikke for vannkjølere (de har ogte store krav til ytelse). Han skal sikkert ha et vifteløst for å få det støyfritt. Men jeg vet ikke om noen 6600GT-kort uten vifte. Da må du nok ned på 6600. Skal du forresten ha AGP eller PCIe? Gigabyte har et 6600GT uten vifte, i tillegg er minnet klokket til over 1100mhz. Derfor navnet "turboforce", se linken til netshop i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå