Åsmund@ATi Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei! Skal akkurat til å bestille en koolance vannkjølings kit, vet noe av dere om exos 2 kommer??? koolance fra komplett.no Hjemme siden deres Test av Exos -1 (al) Test av Exos 2 Forskjellen er at Exos 1 har 3x80mm og exos 2 har 2x120mm Ellers er jo dette samma vannkjøling som Alienware" bruker på sine kabbinet, men de har spesial laget kabbinet da. Noen som har noen innspill om denne vannkjølinga???? Takker for svar. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har denne EXOS'n, helt grei den... enkel å montere, og tre trinns vifteregulering... Turbo funksjon som slår inn på hvert trinn om det blir for varmt, ikke sikker på hvor varmt det må bli for de forskjellige trinnene, men på trinn 2 slår den inn på 36 grader hvertfall... stortsett trinn 2 jeg bruker da viftene går såppas sakte at de ikke høres (pga bråkete PSU vifte) Store planer om å støydempe psu'en min snart da, og støydempe kabinettet mitt mest mulig.. så får se om de tre 80mm viftene på min EXOS holder mål da... tenkte på å plukke den i småbiter for å så montere alt internt i pc'n.. og kanskje lage en litt kul løsning for displayet og knappene... har plukket den i småbiter før bare for å se om det lar seg gjøre, og jeg må påstå at det var en liten radiator, og enda mindre vanntank med pumper men det fungerer.. så jeg klager ikke.. Billig er den jo også Har en Bigwater fra Termaltake liggende, blir sikkert å montere den inn etter støydempings overhalingen er gjort på pc'n... tror den er litt mer stillegående... kanskje jeg hiver bigwater på cpu, og exos på chipset, psu og gpu... om ikke alle tre, noen av de affal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå