Gå til innhold

Backup


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å tar backup av dvd sammlingen min. Jeg bruker først DvD-Shrink, men så når det kommer til brenning. Jeg kjøpte meg den nyeste nero 6 tingen, men den kunne jo faen ikke brenne dvd video O.o Finnes det et annet program jeg kan bruke??

Endret av Fawker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk på tre-ords regelen. Husk å forandre innlegget før moderatorene stenger dette.

 

Hvis det ikke virker på deg kan du bruke DVD decrypter. Den nyeste versjonen har en funskjon hvor man kan brenne den med ISO. Men først må du decrypte DVDfilmen. Prøv ¨å reinstallere DVDShrink.

Har du egentlig gjort det på riktig måte? Du vet vel at man lager image OG brenner DVDen på DVD Shrink? Du må bare ha Nero installert på maskinen,

 

Velkommen til forumet forresten og husk å lese reglene!

Lenke til kommentar
Jeg holder på å tar backup av dvd sammlingen min. Jeg bruker først DvD-Shrink, men så når det kommer til brenning. Jeg kjøpte meg den nyeste nero 6 tingen, men den kunne jo faen ikke brenne dvd video O.o Finnes det et annet program jeg kan bruke??

Har brukt DVDshrink i 2-3 år, aldri hatt problemer. husk å velg DVD enheten som backup enhet når du kopierer. Eller ISO for å lagre den til HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...