Gå til innhold

HP Pavilion F2304-erfaringer - god skjerm?

mikaragua

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vurderer å kjøpe denne skjermen til 10 000 på komplett. Jeg kunne tenke meg en ganske stor skjerm, som jeg også kan bruke til å spille av DVD-plater/se TV på. Kanskje også til litt gaming. Tror dere denne er et greit kjøp, og er det noen andre her som har den, evn. post noen erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert denne skjermen selv men lest endel på nettet hvor de heller anbefaller "storebror" HP L2335 som er noen kroner dyrere, ser prisen i Sverige er ca 10400 for L2335 men håper på en grei deal utenom ;-) Hvordan kvalitet på skjermen/e er vet jeg ikke enda, men det finner vi vel ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg sitter og ser på lignende skjermer. Blir nok sansynligvis HP eller Dell sin 23-24". Jeg kommer dog fram til at det er mange tusen billigere å bestille fra utlandet, selv inkludert frakt og moms (dersom man ikke lurer seg rundt det hehe).

Når du kan få samme skjerm til 7000Kr fra utlandet, som man kan få til 10.500 her i norge, da tar jeg heller sjansen på at jeg ikke må gjennomgå noen tung langdistanse-RMA senere...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...