vstr Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) 1. er det mulig å slå av navn visinger på spillerene når du spiller multiplayer? slik at spillere på det mostatte laget ikke vet hvem som er de enkelte personene? slik at det vises bare om personene er røde eller blå. hvordan? 2. har dee linker til kule baner som er å laste ned til BF vietnam? link? 3. hvilke mod er best til BF Vietnam? slik som DC final er til 1924. link? 4. etter eg har instalert en bane på BF vietnam? hvordan skal eg då gjøre slik at den virker i spillet. hvor skal eg plassere den, skal eg gjøre noe med den før den skal virke? takker for svar. Endret 12. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
vstr Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 ingen som har Peiling? Lenke til kommentar
vstr Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 HERREGUD....................... er det ingen som kan noe om BF.Vietnam her???????? HASTER Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 tydligvis ikke.... De fleste e nok opptatt med å spille BF2 demoen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 du skal vel vente 24 timer før du bumper tråden også.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 1. er det mulig å slå av navn visinger på spillerene når du spiller multiplayer? slik at spillere på det mostatte laget ikke vet hvem som er de enkelte personene?slik at det vises bare om personene er røde eller blå. hvordan? 2. har dee linker til kule baner som er å laste ned til BF vietnam? link? 3. hvilke mod er best til BF Vietnam? slik som DC final er til 1924. link? 4. etter eg har instalert en bane på BF vietnam? hvordan skal eg då gjøre slik at den virker i spillet. hvor skal eg plassere den, skal eg gjøre noe med den før den skal virke? takker for svar. 1. Veit ikkje. 2. Har ikkje høyrt om nokre nedlastbare baner. 3. Prøv både ww2 modden og POE . 4. Ingen anelse. Lenke til kommentar
sikkert Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 1. er det mulig å slå av navn visinger på spillerene når du spiller multiplayer? slik at spillere på det mostatte laget ikke vet hvem som er de enkelte personene?slik at det vises bare om personene er røde eller blå. hvordan? 2. har dee linker til kule baner som er å laste ned til BF vietnam? link? 3. hvilke mod er best til BF Vietnam? slik som DC final er til 1924. link? 4. etter eg har instalert en bane på BF vietnam? hvordan skal eg då gjøre slik at den virker i spillet. hvor skal eg plassere den, skal eg gjøre noe med den før den skal virke? 1: ikke hørt noe om dette, og har heller aldri spilt på en server som har dette. Hvorfor vil du ha det egentlig? 2: http://www.planetbattlefield.com/ har mye bra til alle BF spillene. Dessuten så har du alltids www.google.com 3: Dette er vel egentlig en smakssak fra spiller til spiller. Du får bare prøve litt forskjellige og se hva du selv synes. 4: Er det en .exe fil er det bare å starte og følge veiledningene. Er det en zip-fil, skal banen pakkes ut til C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\levels\ (om du ikke har installert det her, så følg bare stien etter \Battlefield Vietnam\). For øvrig så bruker dette også å stå på steder du kan laste ned nye brett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Stenges på grunn av bumping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg