Xvani Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 HJELP! Søsteren min har klart å sette admin passord på PCn! Hvordan i svarte skal jeg få tilbake kontroll over PCn? Det er 3 brukere på PCn, de to limited accountene er åpne, men admin accounten er stengt... Vil ikke formattere Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Spørs søsteren din om passordet.... Si at du har mer greie på PC enn henne (hvis det stemmer), og at du er avhengig av å kunne gjøre viktige instillinger på PCen slik at søstra di kan spille Sims 2 (hvis det stemmer). Dette hørtes mer ut som et familieproblem enn et PC-problem Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er det lille eller store søstera di, satt hun passordet ved en uhell,eller med vilje? Sett admin passordet til blank Lenke til kommentar
l337 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Noen ganger funker det faktisk å starte pc'en i sikkerhetsmodus. Er ikke sikker hun har satt passord på admin accounten der. Hvis du kommer inn da, er det bare å bytte passord som vanlig og restarte på normalt vis. Er verdt et forsøk i hvertfall. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Administrator uten passord fungerer let (kommet inn på 3-4 PCer som ikke har passord på Administrator, men som bruker den mongo windows xp login driten) Endret 12. juni 2005 av GeirGrusom Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 joda. du kommer inn på maskina i safe mode. noen sier at det ikke funker i safe mode heller, men jeg har alltid fått det til å funke prøv det du. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Det var med uhell, hun er 9 år og sier "det ække meg!" (begge to sier det) Ingen har peiling på hva passordet er.... Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Derfor har jeg min egen pc..mohaha Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det var med uhell, hun er 9 år og sier "det ække meg!" (begge to sier det) Ingen har peiling på hva passordet er.... Prøvd med det eg foreslo litt lengre oppe? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Derfor har jeg min egen pc..mohaha Det har da både jeg og hun.... Det er hennes PC hun ikke får innstallert ting på lenger Edit: Problem løst, passordet var fra før 2x enter Endret 12. juni 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå